Hmmm.. Litt navnehjelp igjen....

Orion passer veldig fint med Luna:) Hva med Orion Emil, Orion Andre, Orion Lukas, Orion Felix ?
Kaster bare ut forslag :p Lykke til med navnevalget :)
 
Sånn umiddelbart tenker jeg yay!
Men det kommer jo litt an på om dere finner et navn til som gjør at det klinger like bra som Luna sitt gjør.
Ja, det er liksom det og... Akkurat nå er han en Orion ''Urokråke'' :p hahah... Men ja.. Må ha et dobbeltnavn som fungerer slik Luna Lykke gjør (synes jeg hvertfall) =)
 
Dessverre så minner det meg om pizza, men hadde jeg ikke hatt den assosiasjonen så ville det nok stilt seg helt annerledes!
Om Pizza!?!? :-O :-D Hahaha,, Aldri hørt om Orion som Pizza før..!? :p
 
Syns det er kjempe kult :) passer godt med navnstilen dere har valgt :) hva tenker du sol navn nr 2? Om han skal ha dobbelnavn da...
Ja, han må ha dobbeltnavn.. Nei, navnene vi har på listen fra før er
Paladin
Loke
Imre
Emrik
Attila
Varg
Odin
Raphael
Gabriel
Castiel (Ikke fra Supernatural.. Neida.... Joda..... :p )


Så disse føler jeg ikke passer så bra med Orion, men tror det er lettere å velge et ''vanligere'' navn som navn nr 2, når man har Orion som 1. navn...
Lykke er jo relativt vanlig det og, det er komboen med Luna som gjør det spesielt for oss =)
 
Hvorfor ikke Lana ? :D
Hihi, tror ikke lillebror hadde blitt veldig fornøyd med meg når han vokrste opp, om jeg hadde gitt han et jentenavn :p Hihi. men Lana sto på jentelista, om det hadde vært en lillesøster i mage :p Samme med Leah og Stella :p
 
Ja, han må ha dobbeltnavn.. Nei, navnene vi har på listen fra før er
Paladin
Loke
Imre
Emrik
Attila
Varg
Odin
Raphael
Gabriel
Castiel (Ikke fra Supernatural.. Neida.... Joda..... :p )


Så disse føler jeg ikke passer så bra med Orion, men tror det er lettere å velge et ''vanligere'' navn som navn nr 2, når man har Orion som 1. navn...
Lykke er jo relativt vanlig det og, det er komboen med Luna som gjør det spesielt for oss =)

Orion castiel... :p
 
Om Pizza!?!? :-O :-D Hahaha,, Aldri hørt om Orion som Pizza før..!? :p

Her jeg bor har vi en pizzarestaurant som heter orion. Den har vært her siden jeg var lita jente :p så jeg greier ikke å tenke på noe annet!
 
Her jeg bor har vi en pizzarestaurant som heter orion. Den har vært her siden jeg var lita jente :p så jeg greier ikke å tenke på noe annet!
hahaha, aldri hørt om før :-D
 
Her jeg bor har vi en pizzarestaurant som heter orion. Den har vært her siden jeg var lita jente :p så jeg greier ikke å tenke på noe annet!
Fauske/Bodø? :)
 
Det var faktisk litt kult da :p

Jepp, syns dere burde gå for det :) elsker navn som er litt spess, her skal frøkna hete Ariel Leonora :) fått noen rare blikk fra familien når vi har nevnt det... Mem det betyr jo bare at vi har valgt riktig navn tenker jeg da :) hehe.... Kjedelig å ha 4 med samme navn i barnehagen f.eks...
 
Jepp, syns dere burde gå for det :) elsker navn som er litt spess, her skal frøkna hete Ariel Leonora :) fått noen rare blikk fra familien når vi har nevnt det... Mem det betyr jo bare at vi har valgt riktig navn tenker jeg da :) hehe.... Kjedelig å ha 4 med samme navn i barnehagen f.eks...
jeg er akkurat sånn selv!!! Elsker spesielle navn!!!! :D
 
Jeg ville gått for et litt vanligere mellomnavn, men det er bare mitt ståsted. Tenker så man slipper å stave både fornavn og mellomnavn :)

Syns faktisk Orion Alexander var veldig fint! :)
 
Jeg ville gått for et litt vanligere mellomnavn, men det er bare mitt ståsted. Tenker så man slipper å stave både fornavn og mellomnavn :)

Syns faktisk Orion Alexander var veldig fint! :)
Jeg tenker nok også et LITT vanligere mellomnavn, men konner ikke til å velge fra topplister uansett ^_^
 
Back
Topp