Ja, det blir jo fort varmt i bilen og jeg hat ikke tenkt å fryse fordi mini ligger i posen![]()
Det var alternativet her om vi skulle brukt pose
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det blir jo fort varmt i bilen og jeg hat ikke tenkt å fryse fordi mini ligger i posen![]()
Hehehe, upraktisk ja!Det var alternativet her om vi skulle brukt poseuaktuelt
om vi åpnet posen måtte en holde den fra hverandre..
Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg har fått mamma til strikke trekk med fletter, og så syr jeg resten...så får jeg risarosa lookalike iallfallHar veeeeldig lyst på RisaRosa sin vognpose jeg da, men tror de blir altfor stor til City Cross dypbagen :-/
Nei, det er liksom den prisen som stopper meg ogJeg har fått mamma til strikke trekk med fletter, og så syr jeg resten...så får jeg risarosa lookalike iallfall
Ikke fanden om jeg betaler et par lapper for en pose når jeg har 3 stk etter Theo lillesøster fint kan bruke med et teppe over, og vi uansett skulle ha en til bilstolen som også kunne brukes i søskenvogna.
Risarosa passer til city cross'n![]()
Vi gjorde det sist. Det er jo det man gjør med babyer, setter babyen i setet inne og bærer ut i bilen og klikker fast i basenSetter dere bebis i bilstolen inne på sykehuset da, og bare bærer hele ut i bilen? =)
Hehehe, upraktisk ja!
Vi nå kjøre i minst 20 minutt nesten uansett hvor vi skal. Så kald bil - nei takk!
Er du fornøyd med Voksi Move? Klarer ikke bestemme meg for den og EasyGrow!I søskenvogna får ikke den vanlige posen plass, tfk bag'n får faktisk plass oppi emmaljungaen og med god klaring også. Så det ble uansett naturlig å få tak i en mindre pose som kan brukes både i bag'n og i bilstolen. Skulle egentlig ha Easygrow, men de hadde ikke fargen jeg ville ha inne, så da ble det Voksi Move![]()
Er du fornøyd med Voksi Move? Klarer ikke bestemme meg for den og EasyGrow!![]()
Nei, jeg får liksom IKKE bestemt meg.. Vil heller legge pengene i en vognpose da, har rett og slett ikke økonomien til to slike poser, som skal brukes i typ 3 mnd... Mulig vi hadde fått av svigerfar, men da vil jeg heller ønske meg skinnfell han kan ligge på...
Ja, har spurt på facebook nå, om noen vil ta på seg jobbenHva med å få en strikkeglad slektning eller venninne til å strikke en bilstolpose? Eg fikk det av min mormor til jul og den er virkelig bare til å spise opp!! <3
Ja, har spurt på facebook nå, om noen vil ta på seg jobbenKjenner ingen strikkere som har hender igjen til å ta på seg et sånt prosjekt
(De fleste jeg kjenner som strikker har enten leddgikt eller er over 80 år
)