Planlagt eller overraskelse? :)

• Trådstarter Trådstarter Moderator Stina
  • Opprettet Opprettet
Veldig planlagt <3

Var i grunnen planlagt, men satt ei stund før forventa :p tidligere når jeg har sluttet med pilla, har det tatt bort i mot 6 mnd før menstruasjonen har kom tilbake, denne gangen kom den første mnd, så kroppen hadde det vist travelt :p

Planlagt, men kom overraskende! Så ikke for meg at det skulle klaffe på første forsøk!

Både og! Vi hadde bare snakka litt om det, så vipps var jeg gravid. Men veldig velkommen og jeg håper han eller ho klorer seg godt fast ♡

Planlagt! Sku egentlig hatt ei jinte 26 januar, men mistet 2 okt. 1,5 mnd etterpå begravde vi den lille og fikk positiv test! Så overrasket at det gikk fort! Føler det var en mening med det! Gleder oss stort, men frykten sitter godt!

Samme som hos elle over her skulle vi få en liten gutt når som helst nå (starten av januar), men han ble født så altfor tidlig 28.august. 6 uker etter når vi kunne prøve igjen var vi ikke helt klar, men mnd etter der igjen var testen positiv :)

Planlagt <3

Planlagt! Sku egentlig hatt ei jinte 26 januar, men mistet 2 okt. 1,5 mnd etterpå begravde vi den lille og fikk positiv test! Så overrasket at det gikk fort! Føler det var en mening med det! Gleder oss stort, men frykten sitter godt!

Oj, skjønner frykten sitter i! Krysser fingre for at spira sitter til termin <3

Her hadde vi begynt å snakke om det, men ville egentlig vente til i år med å prøve. Men spira satt den, så hjertelig velkommen! Storebror er ca 2,5 når den lille kommer

En kjempe overaskelse

Skulle vært med ett smil der : )

Veldig lite planlagt. Faktisk helt uventa. Nettopp funnet det ut, og fortsatt litt i sjokk

Back
Topp