Nyttårsaften

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kine
  • Opprettet Opprettet
Til svigers med mannens familie. Kalkun og stjerneskudd ved mørkets frembrudd, spill og raketter etter barnas leggetid :) Har bakt verdens beste sjokoladekake, gleder meg som en unge!

Vi hadde håpet på å komme inn til hytta men pga lite snø og dårlige iser så blir ikke det noe av. Ungene skal være hos faren sin. Så vi blir nok bare hjemme med bikkja og lager noe god mat. Mulig vi stikker innom min søster og mannen på kaffe (øl for heldige gubben) og en tur innom svigerbror som mest sannsynlig sitter alene med guttungen og holder han litt med selskap også. :)
Pga lite snø? Pleier å være motsatt som er problem for de fleste :) så spennende! Hvordan hytte?

Vi skal på middag med andre vennepar :) alkoholfri champagne og stjerneskudd er kjøpt inn :)

Vi har invitert svogermor og yngste broren til mannen. Men vet ikke om de kommer.
Skal iallefall spise kalkun, waldorfsalat +++
Tenkte å lage moccafromasj og gele til dessert.
Det er felles oppskyting av fyrverkeri på ett fjell o bygda kl17. Mat etter det.
Så ska vi se en julefilm før barna legger seg. Så blir det brettspill for oss voksne. Om svigermor og bror ikke kommer inviterer vi sikkert familien min på spillkveld.

Hjemme sammen med samboer, han skal på jobb i morgen tidlig. Så her blir det godstolene med hjemmelaget pizza.❤️ Ellers bor vi på et sted hvor vi har unik utsikt over fyrverkeri Så her trengs ingen egne raketter

Vi skal ut og spise på Akershus festning i år med noen venner og så se på raketter fra festningen. Ingen av oss orket unødvendig stress i år. Etter det får vi se ann formen om vi stikker hjem eller på besøk

Åååå :D hørtes jo idyllisk ut da! :)
Der er det fantastisk året rundt ❤ fiske på sommern, jakt om høsten og ski og hyttekos på vinteren :) hente vann i bekken , solcellepanel og utedo :D (vi har faktisk sånn gassdo nå da, pluss et nytt aggregat så vi har mulighet for strøm hvis vi må:) det er digg.

I år feirer vi hjemme med ett vennepar med to barn på besøk! Så vi blir åtte til bords, og skal bare kose oss med god mat og pakkelek.

Vi skal til svigerfar å spise der, vet lite om hvordan de gjør det, men får ta det som det kommer.

Vi skal feire heime i ny leilighet så blir en nyttårs /innflyttning fest ;) siden det vert siste nyttårs feiring uten barn ! Merker eg blir sliten av tanken på å ha mykje folk her, men kva gjør man ikkje får mannen sin? :)

Ryggen min slo seg helt vrang, så jeg ligger nå i senga med varmeflaske istedenfor å dra ut. Jaja, det kommer flere nyttårsaftener. Og denne smerten er jo veldig verdt det med premien som kommer i april :)

Back
Topp