Fascinerende ting tråd!

junibebi89

Gift med forumet
Er sikkert ikke bare meg som tidvis får sånne oi shit, hva var det? ;p.

Jeg tar min dagens fascinasjon av graviditet for meg er: når jeg skal legge meg idag så har jeg rykninger/kramper/leamus overalt :p. Spes i beina og leggene! Blir liggende og kjenne på det og vente på neste rykning :p. Og fascinerende at det flytter seg litt rundt fra den venstre leggen til ned i den høyre foten og tilbake igjen. Jøss.. :p

Tror det kalles rastløse bein eller noe, kan forebygges med magnesium. :)

Jeg er fascinert over hvor vondt det faktisk gjør i blant når magen vokser.

Tror det kalles rastløse bein eller noe, kan forebygges med magnesium. :)

Jeg er fascinert over hvor vondt det faktisk gjør i blant når magen vokser.

Ja det er også snodig! Er jo gøy å kjenne at det vokser litt:). Men kjipt om det gjør altfor vondt:(

Jeg er like fascinert hver gang over at noe så lite kan gjør mor så vannvittig dårlig og sliten, hvordan jeg går fra være en person med for mye energi til det motsatte...
GRUSOMT...

Kjennes ut som jeg blir tatt med en kniv innimellom, ganske så vondt.. Håper det er fordi det vokser, at det er et godt tegn..

Tror vokse smerter kan være ganske ille til tider:(. Høres ganske vondt ut med en kniv :(

Ikke så veldig behagelig nei.. Starter i underlivet og går oppover til livmora. Det er heldigvis ikke hele tiden, men ikke noe særlig mens det holder på.

Ikke så veldig behagelig nei.. Starter i underlivet og går oppover til livmora. Det er heldigvis ikke hele tiden, men ikke noe særlig mens det holder på.

Uff av meg stakkar:/. Hvor ofte har du det tror du? Jeg synes jeg har hatt vondt i nedre del av magen sånn.. 3 ganger om dagen kanskje med ulik lengde :$

Sniker litt fra juli16 :)

Jeg har tenkt over det mange ganger i det siste og pratet med mannen om det. Her ligger jeg på sofaen, lever livet mer eller mindre som før, og mens jeg gjør det så LAGER kroppen min faktisk et helt nytt MENNESKE!
Hvor sprøtt er ikke det, sånn når man faktisk tenker seg om? <3

Sniker litt fra juli16 :)

Jeg har tenkt over det mange ganger i det siste og pratet med mannen om det. Her ligger jeg på sofaen, lever livet mer eller mindre som før, og mens jeg gjør det så LAGER kroppen min faktisk et helt nytt MENNESKE!
Hvor sprøtt er ikke det, sånn når man faktisk tenker seg om? <3

Det er bare helt fantastisk!!! :D. Tenk at det går an! :D hehe:p det er ganske så absurd og kult på engang! :p

Uff av meg stakkar:/. Hvor ofte har du det tror du? Jeg synes jeg har hatt vondt i nedre del av magen sånn.. 3 ganger om dagen kanskje med ulik lengde :$

Varierer, men pleier å være stort sett i 3 omganger, med 5-6 stikk hver gang.. Vi får ta det som et godt tegn ;)

Back
Topp