Dere uten bilstolpose

Parmadilien

April 2013's alvemamma ♥♥♥
VIP
eller hva det het.. :-P Hvordan gjør dere det for hjemreisen..? Det er jo februar og KAN være bikkjekaldt..
Det bør jo ikke være for mye klær på nurket som skal hjem, pga selene skal sitte godt. Hvordan gjør dere det, for å holde bebisen varm hele veien, både i bilen, og til/fra bilen =)

Pledd over :)

Ulltøy og pledd eller dyne. Gikk helt fint sist. Min første er født i beg. av feb. Aldri følt noe behov for pose. :)

Ulltøy og pledd eller dyne. Gikk helt fint sist. Min første er født i beg. av feb. Aldri følt noe behov for pose. :)
Nei, jeg får liksom IKKE bestemt meg.. Vil heller legge pengene i en vognpose da, har rett og slett ikke økonomien til to slike poser, som skal brukes i typ 3 mnd... Mulig vi hadde fått av svigerfar, men da vil jeg heller ønske meg skinnfell han kan ligge på...

Setter dere bebis i bilstolen inne på sykehuset da, og bare bærer hele ut i bilen? =)
Hadde med bilstolen inn. :) Så er den varm i alle fall, og så er jo baby så skjør (eller egentlig ikke, bare virker sånn) så greit å se hva man gjør. :P

Setter dere bebis i bilstolen inne på sykehuset da, og bare bærer hele ut i bilen? =)
Ja. Hadde bestandig med meg bilstolen inn med førstemann når vi dro et sted. Mest fordi han ofte sov, men også at den ikke skulle stå i den kalde bilen. De er jo ikke så tunge.

Hadde med bilstolen inn. :) Så er den varm i alle fall, og så er jo baby så skjør (eller egentlig ikke, bare virker sånn) så greit å se hva man gjør. :p
Ja, er jo litt med det og.. Jeg husker rett og slett ikke hva jeg gjorde med storesøster O.o Var kjølig da og, men ikke vinterkaldt heller... Haff... Om man bare hadde husket :-P

Nei, jeg får liksom IKKE bestemt meg.. Vil heller legge pengene i en vognpose da, har rett og slett ikke økonomien til to slike poser, som skal brukes i typ 3 mnd... Mulig vi hadde fått av svigerfar, men da vil jeg heller ønske meg skinnfell han kan ligge på...
Skal du bruke vogn mye villle jeg heller brukt penger på en god vognpose, gjerne med forelenger. Bruker vår enda, blir 2 i feb. Hadde alltid ulldress (joha eller nøstebarn) på i bilstolen. Den er helt myk og det er lett å stramme selene skikkelig. :)

Ja. Hadde bestandig med meg bilstolen inn med førstemann når vi dro et sted. Mest fordi han ofte sov, men også at den ikke skulle stå i den kalde bilen. De er jo ikke så tunge.
Nei, de veier jo ikke mye de bilstolene heldigvis =)
Nei, da blir det nok å bare ha skinn i bunn av stolen, og pledd over!! =)
Takk for svar =)

Bomull innerst, hentesett i ull, pledd brettet dobbelt/trippelt over. Saueskinn under ved behov.

Tar med stolen inn, fordi det er langt å gå fra barsel til utgangen på Ahus, så jeg tenker at baby sitter bedre i stolen enn på armen på den strekka.

Skal du bruke vogn mye villle jeg heller brukt penger på en god vognpose, gjerne med forelenger. Bruker vår enda, blir 2 i feb. Hadde alltid ulldress (joha eller nøstebarn) på i bilstolen. Den er helt myk og det er lett å stramme selene skikkelig. :)
Ja, vi har ikke bil selv, så blir mest vognbruk på oss.. Eneste bilturene blir med besteforeldrene og slikt...
Så a bruker jeg heller pengene på en god vognpose! Storesøster bruker fortsatt sin å sove i i bhg, og hun er 2,5 så :-P

Bomull innerst, hentesett i ull, pledd brettet dobbelt/trippelt over. Saueskinn under ved behov.

Tar med stolen inn, fordi det er langt å gå fra barsel til utgangen på Ahus, så jeg tenker at baby sitter bedre i stolen enn på armen på den strekka.
Ja, det blir nok noe slikt jeg kommer til å gjøre og tror jeg. Føles litt sikrere å bære den skjøre lille ''glassdukka'' (Som akkurat har blitt trøkka ut gjennom en minimal åpning og dratt og dytta på og klarer seg helt fint... Så mye for skjør :-P ) i bilstolen sikret sånn, enn å bære på armen!! :-P

Nei, de veier jo ikke mye de bilstolene heldigvis =)
Nei, da blir det nok å bare ha skinn i bunn av stolen, og pledd over!! =)
Takk for svar =)
Da blir det godt og varmt for mini ja :) Junior her var ihvertfall fornøyd.

I søskenvogna får ikke den vanlige posen plass, tfk bag'n får faktisk plass oppi emmaljungaen og med god klaring også. Så det ble uansett naturlig å få tak i en mindre pose som kan brukes både i bag'n og i bilstolen. Skulle egentlig ha Easygrow, men de hadde ikke fargen jeg ville ha inne, så da ble det Voksi Move :P

I søskenvogna får ikke den vanlige posen plass, tfk bag'n får faktisk plass oppi emmaljungaen og med god klaring også. Så det ble uansett naturlig å få tak i en mindre pose som kan brukes både i bag'n og i bilstolen. Skulle egentlig ha Easygrow, men de hadde ikke fargen jeg ville ha inne, så da ble det Voksi Move :p
Har veeeeldig lyst på RisaRosa sin vognpose jeg da, men tror de blir altfor stor til City Cross dypbagen :-/

eller hva det het.. :-P Hvordan gjør dere det for hjemreisen..? Det er jo februar og KAN være bikkjekaldt..
Det bør jo ikke være for mye klær på nurket som skal hjem, pga selene skal sitte godt. Hvordan gjør dere det, for å holde bebisen varm hele veien, både i bilen, og til/fra bilen =)

Vi har dieselvarmer på bilen, så den skal være varm. Bilsetet tar vi med inn på sykehuset, monterer ungen også henter mannen bilen. Pledd, Hentesett i ull, lue osv:) går nok helt fint:)

Min er født 4/2, og vi brukte heller teppe eller dyne enn posen. Poseb ble for varm i bilen, ungen ble gjennomsvett.. Tok alltid med stolen inn :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Min er født 4/2, og vi brukte heller teppe eller dyne enn posen. Poseb ble for varm i bilen, ungen ble gjennomsvett.. Tok alltid med stolen inn :)

Sent from my iPhone using BV Forum
Ja, det blir jo fort varmt i bilen og jeg hat ikke tenkt å fryse fordi mini ligger i posen ;)

Kan det være lurt å kjøpe brukt? Masse fint å få kjøpt brukt :) poser kan jo vaskes ;)

Back
Topp