ekkel drøm! (ekkle detaljer også)

ønsker*magetroll<3

Forelsket i forumet
jeg har blødd ganske mye, så og si hverdag siden 3+5.. alt i fra lite til mye med store klumper koagulert blod.

og i natt drømte jeg at jeg hadde en stor blødning med en stor klump, tok den opp og kjente at det var som en slags kule inni, så delte jeg den kulen i to og der lå alt, foster og morkake som en kopi i fra ultralydbilde mitt!
fikk helt angst og er bare mer redd for å miste nå!

har ikke drømt noe om babyer eller noen ting i svangerskapet, før denne ekkle her!

Drømte faktisk at jeg blødde i natt selv, våknet selvfølgelig opp og tenkte det verste.. MEN har gått fint idag hehe :)
Og man kan jo drømme om ting som har gjort inntrykk på deg (ul og bilde) eller ting man tenker mye på (redd for å miste)
Ta det med en klype salt (prøv i hvertfall :)

Huff, for en ekkel drøm! Skjønner at du syns det var fælt! Men det er helt sikkert bare underbevisstheten din som spiller deg et puss natterstid. Du er bekymret for blødningene og drømmer om det pga det. Jeg har jo de samme blødningene som deg, og våkner ofte gjennomsvett og med et gisp og har drømt at jeg bader i blod!

Forrige svangerskap gruet jeg meg litt til å ikke være sterk nok til å presse skikkelig under fødselen. Nesten hver natt den siste måneden drømte jeg at jeg fødte forskjellige ting som stol, stork, ringperm osv. Bare syke ting. Fødte heldigvis en helt vanlig baby til slutt likevel :D

Huff, for en ekkel drøm! Skjønner at du syns det var fælt! Men det er helt sikkert bare underbevisstheten din som spiller deg et puss natterstid. Du er bekymret for blødningene og drømmer om det pga det. Jeg har jo de samme blødningene som deg, og våkner ofte gjennomsvett og med et gisp og har drømt at jeg bader i blod!

Forrige svangerskap gruet jeg meg litt til å ikke være sterk nok til å presse skikkelig under fødselen. Nesten hver natt den siste måneden drømte jeg at jeg fødte forskjellige ting som stol, stork, ringperm osv. Bare syke ting. Fødte heldigvis en helt vanlig baby til slutt likevel :D

Hahaha ringperm:smiley-bounce022

Back
Topp