Ikke langt unna halvveis du nåjeppjeg ble jo flyttet frem 5 dager
![]()
Når var termin igjen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke langt unna halvveis du nåjeppjeg ble jo flyttet frem 5 dager
![]()
heldig med snøSå flott!
Hadde en fin julaften?
Supert her. Snødd i dag
Ønsker meg også snøheldig med snøher er det helt bart ....
nei og da skal vi si det på nettIkke langt unna halvveis du nå
Når var termin igjen?
Dagen før sankthans det..nei og da skal vi si det på netthar noen kaklehøner av venninner... 22 juni
![]()
ja det er det velDagen før sankthans det..
Den forstod jeg ikke helt.men jeg tror faktisk at vi bare sier det til de som er kaklehøner og som vi vet de kan si det til![]()
Håper for din det det ikke blir en for varm vår å gå høygravid ija det er det vel![]()
Ja sånn kan det jo bli.Hadde en veldig fin julaften.
Litt mas under middagen siden lilleU brått fant ut han var overtrøtt, men det gikk bra til slutt.
Heldige dere som har snø.
I Bergen også. men er på hytta og her er det vettuheldig med snøher er det helt bart ....
Så flott!
Hadde en fin julaften?
Supert her. Snødd i dag
Oooohhhh.....så heldig du er!!Michael kors. Riley
Det går drittHvordan går det med svigers?
Kos dere med kakeDa har mini sovnet så gjenstår det bare å få flyttet han over i reisesengen så blir det kaffe og kake.
Har du sagt fra ?Det går dritt
Etter jeg snakket til svigermor dagen før lillejulaften har hun knapt sett på meg
Driter i hele dama....snaaart søndag!!![]()
Aha oki.får hoppas hon får en god natthun sov hele 12 timer så nei, men på en måte da hun var våken 20 min klokken 11:00, men sovnet igjen en time. hun sovnet 12 tiden igår kveld skjønner du![]()
Alltid deilig å reise videreMå si jeg gleder meg litt til å reise videre i morgen3 dager hos mamma er nok
![]()
Ja! Fikk den og gavekort til å kjøpe meg ull undertøyOooohhhh.....så heldig du er!!![]()