Vet du hva, det har ikke helt gått opp for meg at vi har 3 barn endaJulen skaper mye hormoner herendelig får en jul som er den beste på lenge
en baby i juni.... Går aldri opp for meg :O
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vet du hva, det har ikke helt gått opp for meg at vi har 3 barn endaJulen skaper mye hormoner herendelig får en jul som er den beste på lenge
Ammar du ofta om netterna ??Jeg har lagt meg. Burde prøvd å sove litt før neste ammerunde.
De går ikkje Upp før meg hellerJulen skaper mye hormoner herendelig får en jul som er den beste på lenge
Velkommen i klubbenDe går ikkje Upp før meg heller
Att eg er gravid me mitt 3 barn. Veldigt tetta barn
Det går veldig opp og ned. har ikke noe rutine på dert enda.Ammar du ofta om netterna ??
Ja takkVelkommen i klubben![]()
Jasså. Huskar selv att eg syns ikkje eg gjorde annat æn å ammaDet går veldig opp og ned. har ikke noe rutine på dert enda.
De kan eg førstår att h*n erJa det er deilig at alle har ferie nå.
Eldste er i fyr og flamme og vil helst at det er julaften i morra![]()
Ammingen går egentlig greit. Er verre når han bare ligger og trykker og knirker og er utilpass.Jasså. Huskar selv att eg syns ikkje eg gjorde annat æn å amma
Ja de ska ikkje vara lettAmmingen går egentlig greit. Er verre når han bare ligger og trykker og knirker og er utilpass.
Jeg klarer ikke helt å fatte jeg har tre stykkerJa takkser på mina barn å tenker Gud er dere mine? Har eg fødd er?
![]()
Han er 6.5, frøkna er 3.5De kan eg førstår att h*n erhur gammal er de??
Går vel aldri opp tror jegVet du hva, det har ikke helt gått opp for meg at vi har 3 barn enda![]()
Jeg har hele livet vært bombesikker på en ting.Går vel aldri opp tror jeger jo så stort
![]()
Haha . Er du førnøjd me de 3 eller ønskar derer fler?Jeg klarer ikke helt å fatte jeg har tre stykker![]()
Det blir definitivt ikke flere nåHaha . Er du førnøjd me de 3 eller ønskar derer fler?
Oki . Kænns som detta er mitt Sissta og. Har bara en kænsla som kommer då å dåDet blir definitivt ikke flere nå
Her det motsattJeg har hele livet vært bombesikker på en ting.
Jeg skulle ALDRI ha så mange som 3 barn.
Mannen måtte bruke en god stund og tålmodighet før han fikk meg med på det![]()
Jeg følte meg som sagt ferdig etter nummer to, men mannen ville ha en til, og etterhvert ble jeg enig.Oki . Kænns som detta er mitt Sissta og. Har bara en kænsla som kommer då å då
Veldig jul og veldig fint