Anelim Forelsket i forumet Januarskatter 2015 Sensommerbarna 2016 21 Des 2015 #1 Kan slimproppen gå i uke 5??
Christin900 Andre møte med forumet 21 Des 2015 #2 Nei den bør ikke gå før slutten av svangerskapet. Sikker på det ikke bare er ekstra mye tjukk utflod?? Har mye seig utflod og det er helt normalt
Nei den bør ikke gå før slutten av svangerskapet. Sikker på det ikke bare er ekstra mye tjukk utflod?? Har mye seig utflod og det er helt normalt
Anelim Forelsket i forumet Januarskatter 2015 Sensommerbarna 2016 21 Des 2015 #3 Christin900 skrev: Nei den bør ikke gå før slutten av svangerskapet. Sikker på det ikke bare er ekstra mye tjukk utflod?? Har mye seig utflod og det er helt normalt Klikk for å utvide … Åååh! Så bra holdt jeg på å si jeg er så stressa for dette svangerskapet
Christin900 skrev: Nei den bør ikke gå før slutten av svangerskapet. Sikker på det ikke bare er ekstra mye tjukk utflod?? Har mye seig utflod og det er helt normalt Klikk for å utvide … Åååh! Så bra holdt jeg på å si jeg er så stressa for dette svangerskapet