To tette, hvilke vogn?

IngenNavn

Elsker forumet
Sier seg selv. Her blir det 15-16 måneder mellom, men eldste går i bhg, så spørsmål er mer hvor mye penger eg gidder bruke på en vogn som vil bli lite brukt i hverdagen. Tenkte mountain buggy tvilling, med en bag og en stortsdel, men kjenner eg ønsker kjøpe det brukt da eg har en dyr singelvogn. Andre forslag?

Har kjøpt Bugaboo Donkey Duo. Helt fantastisk vogn! :) Er så genialt at den kan trekkes sammen i bredden når man bare er ute med ett barn.

Vi skal hente en søsken vogn i morgen med både sportsdel og hard-bag:) 1000kr brukt:)

Vi har kjøpt en brukt TFK tvillingvogn, håper vi få brukt den litt :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Hadde jeg hatt 15-16 måneder mellom en og to måtte jeg hatt tvillingvogn ja. Nr 1 starter ikke å gå selv før 19 måneder. Så noe annet hadde vært uaktuelt. Men jeg og synes den virker genial den som man både kan bruke som singel og som dobbelvogn:)

Vi hadde city select til nummer tre og fire, den er som vanlig singelvogn, men kan sette på en til sportsdel eller bag

Vi valgte å ikke kjøpe dette når vi fikk nr 2, storebror var da 2,3 år. Angret meg halvt i hjel. Endte med at jeg måtte bære på 2 åringen. Når blir det 18 månder mellom kommende storebror og babyen, Så tvilling- /søskenvogn skal jeg absolutt ha.
Tenker på babyjogger city mini GT double m/ 1 bag. Faren min bor i Polen, så håper jeg får han til å kjøpe den. Sparer noen tusen da.

Har kjøpt Bugaboo Donkey Duo. Helt fantastisk vogn! :) Er så genialt at den kan trekkes sammen i bredden når man bare er ute med ett barn.

Har camelon. Men prismessig er det litt dyrt å kjøpe ny, og ingen selger den brukt:/

Har camelon. Men prismessig er det litt dyrt å kjøpe ny, og ingen selger den brukt:/
Ja, her røyk alle sparepengene mine! Får antageligvis ganske god pris om jeg selger den senere da. Får passe godt på den! ;)

Vi valgte å ikke kjøpe dette når vi fikk nr 2, storebror var da 2,3 år. Angret meg halvt i hjel. Endte med at jeg måtte bære på 2 åringen. Når blir det 18 månder mellom kommende storebror og babyen, Så tvilling- /søskenvogn skal jeg absolutt ha.
Tenker på babyjogger city mini GT double m/ 1 bag. Faren min bor i Polen, så håper jeg får han til å kjøpe den. Sparer noen tusen da.
Huff, nå ble jeg nervøs. Storebror blir 2 år og 4 mnd når baby kommer og vi har ikke kjøpt dobbelvogn..Hadde du sånt søskenbrett? Ville han ikke stå på det?

Huff, nå ble jeg nervøs. Storebror blir 2 år og 4 mnd når baby kommer og vi har ikke kjøpt dobbelvogn..Hadde du sånt søskenbrett? Ville han ikke stå på det?
Da har vi akkurat samme avstand. Jeg har ikke tenkt å ha dobbelvogm men vi har søskenbrett. Søstra mi har 22 mnd mellom sine to og bare brukt søskenbrett.

Da har vi akkurat samme avstand. Jeg har ikke tenkt å ha dobbelvogm men vi har søskenbrett. Søstra mi har 22 mnd mellom sine to og bare brukt søskenbrett.
Det er bra. Godt å høre at flere satser på det:) Han her er relativt glad i å gå, vi bruker ikke vogn til barnehagen i dag. Vi har kjøpt sånn multiboard til tfk-vogna vår, som han kan sitte på også.. Håper det holder:)

Det er bra. Godt å høre at flere satser på det:) Han her er relativt glad i å gå, vi bruker ikke vogn til barnehagen i dag. Vi har kjøpt sånn multiboard til tfk-vogna vår, som han kan sitte på også.. Håper det holder:)
Tror det holder ja. Søstra mi kjører ikke bil så hun tar jo mye buss, trikk og t-bane. Har aldri hørt at hun savnet vogn til nr. 1.

Storebror var 2 år og 3 mnd når lillebror ble født. Skulle kjøpe søskenvogn, men ble aldri til at vi gjorde det. Angret hver gang jeg trengte den. Nei hadde ikke søskenbrett. Må kjøpe det nå + søskenvogn

Vi står mellom å bare kjøpe eit understell til, for som regel er vi begge voksne når vi er på "tur" min minste er 1 år og 9 mnd no, og går i b-hage.. Men me er så usikre.. Kunne vore ok med ein søsken trille... •vri hodet•

Her blir det ganske nøyaktig 2 år mellom dem, og jeg tenker å se an behovet før vi eventuelt kjøper søskenvogn. Det er veldig sjelden at vi bruker vogn til kommende storesøster. Vi bor slik til at vi må kjøre bil uansett.

Vi får 17-18 mnd mellom våre, så har kjøpt Emmaljunga Double Viking. Har trillet med den noen ganger selv om vi bare har ett barn enda, kun fordi jeg virkelig elsker å trille den! ❤️ Veldig lett, god å sitte i for eldste og helt sikkert god å ligge i for lillebror. Kan også velge hvilken retning barna skal sitte.

Her er det et must med dobbelvogn for jeg skal ha begge to hjemme samtidig. Storebror begynner ikke i barnehage før i august når han blir 2 år.

Eg kjøpte zero2four på barnashus i dag - billig og grei, med seperate rygger:) bruker nok den når me skal alle på tur, ellers bruke eg singelvogna som hovedvogn ;)

Vi får 17-18 mnd mellom våre, så har kjøpt Emmaljunga Double Viking. Har trillet med den noen ganger selv om vi bare har ett barn enda, kun fordi jeg virkelig elsker å trille den! ❤️ Veldig lett, god å sitte i for eldste og helt sikkert god å ligge i for lillebror. Kan også velge hvilken retning barna skal sitte.

Her er det et must med dobbelvogn for jeg skal ha begge to hjemme samtidig. Storebror begynner ikke i barnehage før i august når han blir 2 år.

Hvor mye måtte du ut med ny?

Kjenner eg i utgangspunktet vil ha en tre-hjulling, for litt mer ulendt terreng. Har camelon no!

Back
Topp