Leamus under øyet!!

Osteopaten hadde heller ingen tips :-o

Han også nevnte magnesium, nok væske, nok søvn osv.
Ikke noe jeg ikke visste fra før...
Han mente jeg burde høre med legen om det var lurt å ta en blodprøve å sjekke verdiene på mineraler og vitaminer...

Som nevnt før i tråden fikk jeg leamus da jeg ikke hadde spist eller drukket melkeprodukter over en periode pga kvalme. Ga seg med en gang kroppen fikk kalsium igjen. Ser du ikke gjør det selv heller, men kanskje det ikke skader å prøve? :)

Som nevnt før i tråden fikk jeg leamus da jeg ikke hadde spist eller drukket melkeprodukter over en periode pga kvalme. Ga seg med en gang kroppen fikk kalsium igjen. Ser du ikke gjør det selv heller, men kanskje det ikke skader å prøve? :)
Ja kanskje jeg må få i meg litt mer melkeprodukter...
Får teste det ut ;-)

Vet ikke hvor jeg har det fra, mn har hørt at leamus kan være nerver eller noe sånt som blir fornyet :joyful:

Erre mulig???!?!? :-P

Nå har leamusa blitt borte :-o :-P
Det slo meg plutselig nå, at jeg ikke kjente noe, så måtte stå opp og gå på badet. Og øyet er rolig som bare det :-P

Jaja, sikkert fordi jeg skulle til legen i morgen :-P

Men ville du likevel dratt og fått ting sjekket i tilfelle det kommer tilbake?

Har litt andre ting å ta opp også når jeg først er der...

Erre mulig???!?!? :-P

Nå har leamusa blitt borte :-o :-P
Det slo meg plutselig nå, at jeg ikke kjente noe, så måtte stå opp og gå på badet. Og øyet er rolig som bare det :-P

Jaja, sikkert fordi jeg skulle til legen i morgen :-P

Men ville du likevel dratt og fått ting sjekket i tilfelle det kommer tilbake?

Har litt andre ting å ta opp også når jeg først er der...
Greit å ta timen også sjekke div vitamin lagre i kroppen og slike ting også for å unngå at det kommer tilbake med det første :-)

Typisk at det blir borte nå, men må være herlig også

Godt at det er borte, men ta timen og si hvordan det var selv om det er over, sjekk status

Greit å ta timen også sjekke div vitamin lagre i kroppen og slike ting også for å unngå at det kommer tilbake med det første :-)

Typisk at det blir borte nå, men må være herlig også
Ja godt det er borte Ja! Men jeg sitter og føler at det Dirrer selv om jeg ser at det ikke gjør det :-o

Tar nok timen, har noen migrenespm og litt diverse uansett.

Lykke til! Hold oss oppdatert!
Ja da har jeg vært hos legen.

Og som jeg sa tidligere: det er vel over i løpet av helga siden jeg hadde bestilt time, og jeg fikk rett :-P
Var borte i går kveld :-P

Men jeg tok timen.
Han ville ikke gjøre noe ang leamusa, men jeg fikk snakket om alle migreneanfallene og alle hjerteinfarktene og dryppene/hjerneblødningene som er i familien. Pappa hadde både hjerteinnfarkt og drypp før han var 60....
Så sjekket blodtrykket og skal måle kolesterolet over nyttår.

Greit å bli sjekket opp litt rundt det da.

Ja da har jeg vært hos legen.

Og som jeg sa tidligere: det er vel over i løpet av helga siden jeg hadde bestilt time, og jeg fikk rett :-P
Var borte i går kveld :-P

Men jeg tok timen.
Han ville ikke gjøre noe ang leamusa, men jeg fikk snakket om alle migreneanfallene og alle hjerteinfarktene og dryppene/hjerneblødningene som er i familien. Pappa hadde både hjerteinnfarkt og drypp før han var 60....
Så sjekket blodtrykket og skal måle kolesterolet over nyttår.

Greit å bli sjekket opp litt rundt det da.
Er det ikke typisk?? Veldig bra at leamusa er vekke da. Har den holdt seg vekke hele dagen i dag og?

Ok, det er nok ikke dumt å ta en liten sjekk da nei. Flink og ansvarlig er du! :D

Er det ikke typisk?? Veldig bra at leamusa er vekke da. Har den holdt seg vekke hele dagen i dag og?

Ok, det er nok ikke dumt å ta en liten sjekk da nei. Flink og ansvarlig er du! :D
Veldig typisk :-P

Jeg kjente tre rykninger sånn rundt 16 i dag, ellers ikke mer.

Men kjennes litt rart ut, synes innimellom at det rykker selv om jeg kan se i speilet at det ikke gjør det :rolleyes:

Back
Topp