Sniker litt her inne

Lærerspiren

Forelsket i forumet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Sensommerbarna 2016
Hei :)
Har tittet litt her inne i noen uker nå, men ikke tort å ta steget å flytte inn.
Mens termin er 05. august og vi venter nr 3 <3
Siden vi har hatt flere spontanaborter står ikke jubelen i taket, men krysser fingrene for at alt går bra denne gangen! Har vært kvalm i 5 uker nå så det lover jo godt
Hvordan er formen din?

Hei.
Hvor tett blir dine 3? :-)

Har tittet litt her inne i noen uker nå, men ikke tort å ta steget å flytte inn.
Siden vi har hatt flere spontanaborter står ikke jubelen i taket, men krysser fingrene for at alt går bra denne gangen! Har vært kvalm i 5 uker nå så det lover jo godt
Hvordan er formen din?

Gratulerer :) :)

Hvordan er formen din?
Hei. Gratulerer så mye! Håper det går bra denne gangen da. :) :)

Formen er ikke bra! Kvalm hele dagen, trøtt og vondt i hodet. Men sånn er det jo. :-) 7+2 er jeg.

Hei. Gratulerer så mye! Håper det går bra denne gangen da. :) :)

Formen er ikke bra! Kvalm hele dagen, trøtt og vondt i hodet. Men sånn er det jo. :-) 7+2 er jeg.
Takk :) Kommer heldigvis noe bra ut av det! Er det din første? :)

Ja heldigvis. Hehe! ;) Går helt fint, men slitsomt såklart.

Nei, jeg har tvillingjenter på 8,5 år fra før. :)

Hvordan er alderen på dine da?
Så herlig med tvillinger! Største blir 3 på januar og mini er 10 mnd :)

Helene Konstanse er født 12.01.13
Emma Kornelia er født 19.02.15
Så det blir 3 stk på 3 år <3

Blir veldig tett her å, under 3,5 år mellom eldste og den i magen.

Gjort deg noen tanker om hvordan hverdagen blir med 3 så tette? Her er mannen så usikker pga dette.. :-(

Back
Topp