Symptomer

Veldig trøtt hele tiden og sulten. Men det med mat tror jeg kommer pga snus-slutt. :king

Ekstremt trøtt på dagen (våkner veldig mye på natten) og kvalm på kvelden.. :grumpy: Ømme bryster også :oops:

Ja, jeg sover veldig rart om natten for tiden!! Mye drømmer og våkner mye! :p

Ekstremt trøtt og bekkenvondt..

ImageUploadedByBV Forum1450542466.911194.jpg

Klarte ikke styre meg og testet på nytt idag ;)

Akkurat sånn er jeg også! Veldig rart. Kan våkne kl 03 og tro at det er morgen, og bråvåkner flere ganger :o

Ja, jeg også! Veldig fantasifull om natten vertfall ;) drømmer alt mulig! Idag våknet jeg av at jeg gråt av en drøm, men husker ikke hva det var.. :p

Veldig trøtt hele tiden og sulten. Men det med mat tror jeg kommer pga snus-slutt. :king
Signerer denne! Ligger i skrivende stund på sofaen og eter ostepop :D

Jeg har bare vært trøtt og sliten stort sett, begynt med ømme bryster og litt mensen smerte vondt nå den siste uken(derfor det ble tatt en test). Første her, så kjenner jeg stresser og lurer på mye! :)

Jeg har veldig svingende symptomer.. ene dagen kvalm, andre dagen opplagt, neste stuuuuptrøtt, ømme pupper er vel eneste som vedvarer men er veldig svake symptomer da.. og så tregere mage, definitivt ! Ellers er jeg hormonella iflg sambo:P hehe

Jeg har veldig svingende symptomer.. ene dagen kvalm, andre dagen opplagt, neste stuuuuptrøtt, ømme pupper er vel eneste som vedvarer men er veldig svake symptomer da.. og så tregere mage, definitivt ! Ellers er jeg hormonella iflg sambo:P hehe
Den skriver jeg under! Får angst for at jeg en dag er i kjempe fin formbog ingen sypmtomer, mens andre dagen kvalm og alt :P

Back
Topp