Jubeltråd :)

nå jubler jeg for at jeg ikke har spydd i dag! :D

Nå må jeg nesten juble litt å, etter å ha prøvd å finne hjertelyd med doppler i over 3 uker ( litt optimist) så fant jeg den endelig nå :-D 160 slag i minuttet ca <3 Så lykkelig nå!!
åhh, så gøy <3 hvilken doppler har du? :D

Hvor kjøpte du den? Jeg hsr sett den på ebay og vurderer sterkt å bestille den. Jeg har bestilt en angelsound men jeg forestiller meg at denne er bedre

Ser også for meg at denne er bedre! Jeg har Caremaxx, som er likt som angelsound, men nå skurrer den masse. I går fant jeg ikke hjertelyden for jeg var så usikker på om det var min eller baby sin som kom inn, så det er jo veldig fint å få opp hvor fort den slår osv :)

Åh, etter at jeg ble satt frem to dager på UL i dag så gikk jeg glipp av å juble for den dagen man er 11+6, fordi da er det 200 dager igjen til termin! Woho! Heh.

Og så jubler jeg over 12+0 i dag, frisk baby og at vi har kommet oss hjem til jul idag :)

Jubler for at mannen kommer hjem i morgen og at vi skal på ultralyd på lillejulaften ❤️

Jeg jubler for at jeg har fått ringt jordmor og fått time :)

Jippi, har vært i mye bedre form de siste dagene! Og i morgen er jeg 12 uker og kan gå og ta blodprøver :)

Nå blir det to innlegg på meg i dag, men FY FAEN jeg har ferie!!! Har en enorm lykkefølelse over at jeg har klart å prestere på jobb i en sykt travel periode, med graviditet og hele pakken - helt til ferien! Sjefen var å kjøpte en flaske alkoholfri rødvin til meg så jeg kunne nyte kvelden, og det kjenner jeg skal bli så deeeeeeeilig! Nå er det jul :woot:

jubler for 10 uker idag :)

og jeg jubler for at babyen vår nå er et foster og ikke embryo :) <3

Back
Topp