Ligget siden halv åtte det plutselig. Vært av og på svimmel siden onsdag kveldLegg deg. De er ett tekken å ta det litt roligare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ligget siden halv åtte det plutselig. Vært av og på svimmel siden onsdag kveldLegg deg. De er ett tekken å ta det litt roligare
Har kommet meg i seng jeg også nå, men ikke lagt meg til å sove.Jeg ligger i sengen og gjort siden halv åtte![]()
Ja det er godt å se !Godt å høre at hun i hvertfall spiser litt<3 Når jeg var liten hadde jeg mye øreverk!! Jeg husker hvor fælt jeg syntes det var.. Stakkar, håper hun blir frisk og rask igjen snart <3
Huff da :O N er oppe enda :O vondt i halsen og ørene, men litt bedre daHar kommet meg i seng jeg også nå, men ikke lagt meg til å sove.
Ser på babycalen at lille U er urolig
Uff låter ikke bra..Ligget siden halv åtte det plutselig. Vært av og på svimmel siden onsdag kveld
Jeg ligger og ser lille U sparker i siden på vuggen for å få den til å bevege på seg.Huff da :O N er oppe enda :O vondt i halsen og ørene, men litt bedre da![]()
Skal ta det opp på legevakten i morgenUff låter ikke bra..
Hehe så smart daJeg ligger og ser lille U sparker i siden på vuggen for å få den til å bevege på seg.
Han pleier å klare å vugge seg selv i søvne igjen
Ja de syns eg att du skallSkal ta det opp på legevakten i morgen![]()
Ser ut som om han har klar det nåHehe så smart da![]()
Jeg også...Gruer meg allerede til søndag.
Tror Nederland kan bli fryktelig vanskelig
Smart ungeSer ut som om han har klar det nå
God nattGod kveld![]()