Blodprøver cd 3 - i helg

Minnie89

Elsker forumet
*Aprilbaby 2018*
Hei! Er i siste innspurt i utredning før vi søkes til ivf. Syklusen min måtte selvfølgelig klusse denne mnd, og usikker på når ikm er. Skal ta blodprøver cd 3, men kan se ut som det blir en lørdag eller søndag i nyttårshelga. Kan man dra på akuttmottaket og ta de prøvene, eller må jeg vente en syklus? Labben på sykehuset her er stengt i helgene :(

Ring å spør klinikken hva du gjør om det skulle kræsje sånn

Jeg var i din situasjon i fjor og måtte dessverre vente en syklus til... Kjipt. Men ring og hør, kanskje det går an å ta prøvene på dag 2, 4 eller 5, ikke sikkert det må absolutt være dag 3... De kan noen ganger være overraskende fleksible om du bare spør! Lykke til.

Fikk beskjed at prøven kunne tas dag 3-5 helst dag tre men om det kresja med helg var dag 5 helt fint. Ring og hør med dem

Vet du hvilke prøver det er snakk om? Jeg har skal ta noen nå som skal tas syklusdag 2-5. Kan jo høres ut som de samme..

Jeg fikk også beskjed om at de kunne tas CD 2-5 sånn ca. Jeg ville ha sjekket for sikkerhets skyld, for det virker som det avhenger litt av legen, men jeg tror det skal gå fint altså :)

Jeg fikk også beskjed om at de kunne tas CD 2-5 sånn ca. Jeg ville ha sjekket for sikkerhets skyld, for det virker som det avhenger litt av legen, men jeg tror det skal gå fint altså :)
Vet du hvilke prøver det er snakk om? Jeg har skal ta noen nå som skal tas syklusdag 2-5. Kan jo høres ut som de samme..
Fikk beskjed at prøven kunne tas dag 3-5 helst dag tre men om det kresja med helg var dag 5 helt fint. Ring og hør med dem
Jeg var i din situasjon i fjor og måtte dessverre vente en syklus til... Kjipt. Men ring og hør, kanskje det går an å ta prøvene på dag 2, 4 eller 5, ikke sikkert det må absolutt være dag 3... De kan noen ganger være overraskende fleksible om du bare spør! Lykke til.
Ring å spør klinikken hva du gjør om det skulle kræsje sånn

Takk for svar alle :)

Gyn sa jeg måtte ta prøven cd 3, den kunne tas cd 1 eller 2, men ikke senere enn cd 3 :( sykehuset holder labben stengt fra 31.12, så jeg får ikke mulighet før 4 januar.. Men skal ringe sykehuset og høre om det er noen mulighet å bare få tatt dem på akuttmottaket, hvis ikke får jeg bare vente til januar :/

Back
Topp