Storebror

• Trådstarter Trådstarter Wardruna
  • Opprettet Opprettet
W

Wardruna

Guest
Leiter og leiter.. Noen som veit hvor de har et eller annet det står storebror på?? Må ha i dag, så nett er uaktuelt..

Leiter og leiter.. Noen som veit hvor de har et eller annet det står storebror på?? Må ha i dag, så nett er uaktuelt..

Har du en ark butikk i nærheten av deg, eller en ann slags bokhandel, føler at de har mye fint der, både av kopper, kort, kjøleskapmagneter og nøkkelknipper og tror de har med storebror:-)

Vi kjøpte genser med Jeg skal være storesøster på Name it sist gang(2014) , men jeg vet ikke om de har nå

På lekebutikken på et av senterne her hadde de nøkkelringhjerte som det stod storebror på (og mor, far, mormor, morfar, bilen, hjem osv)

Føler jeg har vært over alt.. Ark, notabene, br, feel, kremmerhuset.. Skal på et annet senter nå, så får se.
Helt ødelagt etter trippel jobbøkt, dette er tortur for korsryggen!! Men gir ikke opp. Storebror skal få vite det i dag! :)

Jeg kjøpte en t-skjorte til en sånn liten bamse på leketøysbutikken som det står "supersøster" på. Går jo an å kjøpe bamsen også og gi til storebror med type "storebror" på:)

Hvis du har et sykehus i nærheten så har de iallfall ofte sånne ting med storebror og ymse andre titler på i kiosken der.

Han blei veldig glad. Begynte å fortelle alt han skal lære babyen. Hehe
Og nå går han å snakker med hundene å forteller at han skal bli storebror ;) Suksess!!
Stas! Her ble det jo full krisereaksjon, haha :D Men det gikk seg fort til da.

Stas! Her ble det jo full krisereaksjon, haha :D Men det gikk seg fort til da.

Ikke rart de blir i sjokk! Han forstod ikke så mye med en gang, men når vi begynte å fortelle litt blei han veldig glad. Satt å så på ul bilde leeenge.. "Er det så møkkete i magen din?" Hahaha kan få sagt det! :D

Back
Topp