positiv test og liten blødning..

ønsker*magetroll<3

Forelsket i forumet
jeg testet positivt, ganske sterkt positivt i går på dag 6 etter innsett på fryseforsøk..
(sist var ikke testen like sterk på dag 8, men da var det exu)
men i dag fikk jeg litt lette mensmurringer, ikke mensvondt som jeg til vanlig får og gikk på do.
da hadde jeg en brunrød farge på utfloden, mer lyserødt en brunt..

noen som har opplevd slik liten blødning etter innsett og fortsatt vært gravide? :)

Jeg har ikke opplevd det selv, men det kan jo bare være festeblødning :) håper det ikke var noe av betydning :) <3

det var nok ikke en festeblødning! blødde litt/spottet i 10 dager før det endte med en kraftigere blødning med mye koagler..
hadde midt i desse dagene blodprøve som var på 2900 og steg til 5900 på to dager, så hadde fin stigning..

håper bare der er noe igjen, siden jeg fortsatter å blir mer og mer kvalm og brytvortene er syyykt ømme ennå :p 2 dager siden den kraftigere blødningen..

det var nok ikke en festeblødning! blødde litt/spottet i 10 dager før det endte med en kraftigere blødning med mye koagler..
hadde midt i desse dagene blodprøve som var på 2900 og steg til 5900 på to dager, så hadde fin stigning..

håper bare der er noe igjen, siden jeg fortsatter å blir mer og mer kvalm og brytvortene er syyykt ømme ennå :p 2 dager siden den kraftigere blødningen..

Håper spira sitter! Hvor langt er du på vei?

jeg testet positivt, ganske sterkt positivt i går på dag 6 etter innsett på fryseforsøk..
(sist var ikke testen like sterk på dag 8, men da var det exu)
men i dag fikk jeg litt lette mensmurringer, ikke mensvondt som jeg til vanlig får og gikk på do.
da hadde jeg en brunrød farge på utfloden, mer lyserødt en brunt..

noen som har opplevd slik liten blødning etter innsett og fortsatt vært gravide? :)
Hei. Satt inn fryst blastocyst i April. Jeg blødde litt og litt fram til uke 12. Alt gikk bra. Fikk en jente 31. Desember. Lykke til :-)

Back
Topp