Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi betalte også egenandel på mannen etter uttak![]()
Nei, betalte 340 eller noe på uttak og 1500 på innsettMen det var vel i de 1500? Tror ikke vi betalte noe mer enn 1500? Nesten så jeg må sjekke i nettbanken i morgen![]()
Nei, betalte 340 eller noe på uttak og 1500 på innsett![]()
I all verden! Så rart da? På samme sted og bare 1 1/2 uke imellom. Hm.. Nå må jeg sjekke ogsåDet gjorde faktisk ikke vijeg spurte om jeg ikke skulle betale noe. Så sa hun i skranken nei, ikke før neste gang(innsett) og da betalte vi bare 1500(uten å være helt bombesikker). Hehe
![]()
I all verden! Så rart da? På samme sted og bare 1 1/2 uke imellom. Hm.. Nå må jeg sjekke ogsåHehe
Du har ikke frikort da?Ja, veldig rart. Hehejeg må inn å sjekke at jeg ikke betalte mer enn 1500 på innsett dagen.
Du har ikke frikort da?
Jeg mener vi heller ikke betalte mer enn for uttaket og tenkte det har med frikortet å gjøre.Jeg har frikort men ikke samboså den egenandelen for "utlevering av varene" går jo på han(?)
![]()
Jeg mener vi heller ikke betalte mer enn for uttaket og tenkte det har med frikortet å gjøre.