Skravletråd desember

Krysser fingrene for at det ikke kommer flere

Takk, vi håper det ikke er vann i disse når hun våkner, og at der ikke er flere. Ikke helt utenkelig at vi kan finne på å sjekke henne i lys av ei lommelykt i natt... men det er jo egentlig bare å vente og se, ikke noe annet å gjøre.

*tusler på kjøkkenet og sjekker datoen på hvitvasken jeg kjøpte da det gikk i bhg*

Men gubben er vel hjemme? Så han kan hjelpe til om det skjer.

Jada, det er han, tenker mer på smitte som ikke er ideelt akkurat på den tiden.

Jeg har hatt vannkopper da (15 stykker....) min mann får høre med sin mor dersom det viser seg at det er det, for han vet ikke...

*tusler på kjøkkenet og sjekker datoen på hvitvasken jeg kjøpte da det gikk i bhg*

Hvitvaks utgått på dato for et år siden. Det er vel ikke akkurat som om det er noe oppi der som blir direkte dårlig, så om det ER vannkopper bruker jeg den likevel tenker jeg, sånn inntil vi får tak i ny i alle fall.

Jada, det er han, tenker mer på smitte som ikke er ideelt akkurat på den tiden.

Jeg har hatt vannkopper da (15 stykker....) min mann får høre med sin mor dersom det viser seg at det er det, for han vet ikke...
Ser den. Men sånt kommer vel typisk nesten alltid når det passer som verst.

Da vår fikk det ringte gubben sporensk til mora for å sjekke. Heldigvis fant de tilslutt ut at han hadde vært gjennom det.

Jeg tror det er mange som drar og ser den alene, fordi man har ventet så lenge på den filmen :p
Ja :p Gubben sa at han ville dra på kino med meg. Men siden vi ikke har noen her som kan være barnevakt så orka han ikke sndre som var så ubesluttsomme. Er jo filmen han ville se. Så da dro han alene :p

Back
Topp