Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vet ikke hvor gøy måte d er, men selv har jeg laget krus hvor d står "mormor" og "morfar" som jeg tenker å gi i julegave.
Et annet alternativ er en stor eske med rosa og blå ballonger i og evt kort hvor d står at de skal bli besteforeldre![]()
Jeg har kjøpt body og skal skrive august 2016 på dem☺ og svigers skal få krus med bestemor på☺
Har kjøpt dales baby retro strikke oppskrifter, har kopiert opp 2 av oppskriftene og kjøpt garnet som trengs. Skal pakke det inn å gi til mine og hans foreldrelurte litt på nå i ettertid om det er dumt å forvente at de skal strikke, men de har jo til august enda.. eller?
De er allerede besteforeldre så noe det står bestemor ol på vil de nok ikke oppfatte.
Digital test som pakkes inn og gisEnkelt og går ikkje an å misforstå
![]()
Da må testen taes samme dag altså, for min har blitt blank nå. :/Ja har tenkt på det, det er jo iallefall ikke mulig å misforstå![]()
Jeg kjøpte tre bodyer i dsg i str50 som jeg skrev august 2016<3 , pakket inn og skrev bare til mormor og til morfar, og til bestemor og bestefarskrev ikke hvem det er fra.. sååå blir spennende å se hvordan mine foreldre tenker det, da vi er flere aom skal feire jul sammen i år, og da søstern min også er der med sin datter.. så de må nok tippe hvem som er på tjukka ja
![]()
Ja strikke kan deSyns det er en veldig god ide, om de kan strikkemin mamma kan ikke, og jeg mener absolutt ikke, strikke
![]()