Rare drømmer

Gravidmednr5

Forelsket i forumet
Flere som har hatt noen rare drømmer i det siste? :p

Jeg drømte i natt at jeg skulle inn til prøvekeisersnitt..... Da skulle de bare ta ei svær sprøyte å sette på 30 forskjellige plasser på magen for at jeg skulle bli lokalbedøvd, så skulle de bare prøve å åpne et av lagene før de skulle sy meg sammen igjen...... :p

Drømte fra jeg kom inn, til jeg var ferdig å ikke kunne løfte noe osv :p

Herregud den drømmen kommer til å sitte i lenge..... :p

Hehehe... Prøvekeisersnitt! :p
Drømte for litt siden at når man hadde passert et visst antall uker så kunne man "ta ut" babyen i korte perioder. Tok ut babyen min vaginalt (alt selvfølgelig rent og pent, ikke noe fostervann og blod og sånn) og kunne kose med henne og stelle i en times tid. Hun kunne selvfølgelig snakke og vi hadde en superkoselig time sammen. Fikk bleie og greier. ;)
Så måtte jeg putte babyen inn igjen, helt problemfritt. Navlestrengen hadde evnen til å koble seg på morkaken igjen, litt som den dingsen på hodet til "Avatar'ene"... ;)

Drømmer utrolig mye rart jeg å, drømte her en natt at lille var her, en perfekt liten skapning, som både kunne snakke og gå, og som nektet bleier og potte og bare ville på do, det så fryktelig rart ut med den lille nyfødte kroppen sittende på do, men jeg måtte jo respektere det! Senere drømte jeg at jeg var på jobb og hadde vondt i ryggen, så sjefen sendte meg på massasjestudio i arbeidstiden, hadde det bare vært tilfelle så :)

Hehehe... Prøvekeisersnitt! :p
Drømte for litt siden at når man hadde passert et visst antall uker så kunne man "ta ut" babyen i korte perioder. Tok ut babyen min vaginalt (alt selvfølgelig rent og pent, ikke noe fostervann og blod og sånn) og kunne kose med henne og stelle i en times tid. Hun kunne selvfølgelig snakke og vi hadde en superkoselig time sammen. Fikk bleie og greier. ;)
Så måtte jeg putte babyen inn igjen, helt problemfritt. Navlestrengen hadde evnen til å koble seg på morkaken igjen, litt som den dingsen på hodet til "Avatar'ene"... ;)
Vet du, jeg hadde lignende drømmer da jeg begynte å bli klar for å bli gravid igjen. Drømte at jeg gikk gravid og så kunne jeg ta ut babyen og kose med den med jevne mellomrom, og når jeg skulle noe så puttet jeg den bare inn igjen :D
Nå drømmer jeg bare at jeg føder ferdige ett-åringer... Sånn type som er på den reklamen: som kryper ut selv og begynner å oppdatere facebook osv :p

Vet du, jeg hadde lignende drømmer da jeg begynte å bli klar for å bli gravid igjen. Drømte at jeg gikk gravid og så kunne jeg ta ut babyen og kose med den med jevne mellomrom, og når jeg skulle noe så puttet jeg den bare inn igjen :D
Nå drømmer jeg bare at jeg føder ferdige ett-åringer... Sånn type som er på den reklamen: som kryper ut selv og begynner å oppdatere facebook osv :p
Hehe... Så rart! Morsomt hvordan hjernen bare finner på helt absurde settinger da... :p

Haha, må le jeg. :D
For et par netter siden drømte jeg at jeg banket en mann og en dame med en sykkelpumpe. Dama fikk hjerneskade etterpå, så hun mista språk og balanse. :rolleyes:

Hahaha, masse rart her :P
Jeg drømte jeg gikk i fødsel på en restaurant. Men når fødselen startet hoppet magen og barnet bort til en annen dame. Hun hadde som jobb å føde barn. Så reiste vi med henne i ambulansen. I ambulansen sa de at hodet var på vei ut, vi snudde oss mot henne og da hadde hun født vår gutt. Hun holdt han opp og han var da et stort barn med masse svart hår! Det viste seg at en fødde fort voksende barn. Så når vi reise hjem så hadde vi med oss en voksen mann. Vi kallet han ikke gutten vår, men pappaen vår.. :eek: Og vi gikk på shopping, leide denne mannen inn til butikken og alle vi traff hadde voksende barn, helt normalt :P

Haha... Om jeg har :p har drømt At mannen har liggi med naboen, at vi fikk en sint snekker på døra som rev ned halve huset. At jeg og mannen har liggi med naboen, at mannen dridde med en godteri ring også drømte jeg at jeg fikk 8 babyer og måtte føde alle :p

Alltid like spennende å gå å legge seg ;)

Back
Topp