Mannfluensa og døden nær

Kveikur

Andre møte med forumet
Endelig helg! Og selvsagt klokken fire når jobben er ferdig bryter influensaen min ut for fullt. Nå ligger jeg i sofaen og er ute av stand til å passe på småen. Jeg er døden nær, men dama ser ut til å ikke bry seg. Ingen tilbud om å lage solbærtoddy eller om å slå på Playstation for meg. Det er hardt å være syk. Hun er gravid, men ser ganske oppegående ut.

Har du prøvd å bokse henne i magen og så ignorere henne? Gi henne litt innsikt i hvordan du føler deg, så tenker jeg hun lærer!

Haha, hardt å være mann. Hadde tatt godt vare på min mann jeg, om han gjorde det samme tilbake. Men neida, her er han faktisk overrasket over at jeg fremdeles er syk, 5 min etter at jeg sist fortalte at jeg var syk :-P

Huff da! Føler med deg. Alle vet jo at mannfluensa er verre enn en fødsel..

Hun er nok ikke tankeleser dessverre, så du må nok forklare henne ståa rett og slett. ;)

Fortell henne hva du trenger. ;) Her får jeg lite medlidenhet når jeg er dårlig, så da overøser jeg ikke mannen med det heller. :P

Haha huff. Jeg synes hun burde servere deg, men hvis du orker å spille PlayStation er du ikke syk nok :p

:confused::eek::eek::eek::confused::D:D:D
HAHA, Du kunne jo prøvd å være min mann og komme med slikt sludder ^_^

Haha, her i hus får han klare seg selv når han har manneinfluensa :P

Haha! Det er helt forferdelig :p God bedring da ;)

En liten oppdatering her.

Takk for all støtten! Jeg overlevde influensa og er klar til å leve igjen.

PS! Mannfluensaen varte bare en dag. Det var litt rart :P

En liten oppdatering her.

Takk for all støtten! Jeg overlevde influensa og er klar til å leve igjen.

PS! Mannfluensaen varte bare en dag. Det var litt rart :p
Men du har kanskje brukt lang tid på opptreningen? :p

Back
Topp