Da sovnet mini
. Hadde akkurat fått han til å sovne og rett før jeg var ute av rommet våknet han igjen :-/. Gikk 10 min så sov han igjen og sover ennå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh, så koselig! Vi skal straks ned å se en film. Mannen er i kjærestemodus for tiden, han får ikke nok av meg.Ja, men jeg må hente tuppa snart, hun er hos mormor en tru![]()
Hahaha, av og til blir skriftspråket litt vel muntlig.Haha, dritatrengt faktisknå måtte jeg flire
![]()
Veldig bra! Hvordan er tilværelsen som nybakt mamma?bare bra her. med dere da?![]()
Her blir det soffan mannen får pleia MegPlaner for kvelden da damer?
Bare ungene er i seng skal jeg legge meg igjen, med ipaden. Se et par episoder og så blir det tidlig natta. Feberen bør ha forsvunnet til i morra. Har da ikke tid til å være syk![]()
godt han sovnet igjen daDa sovnet mini. Hadde akkurat fått han til å sovne og rett før jeg var ute av rommet våknet han igjen :-/. Gikk 10 min så sov han igjen og sover ennå
![]()
huff hørtes ikke godt utÅ fy vilken fin kvelden detta börja med.
Eg halka i trappan på vei ned og åkte ned på rumpanmin ankel har redan börjat å gjöra vont å venstre skinka
fick meg en smell der ja. har ikke tid till detta.
Nei j vont gjör det nåhuff hørtes ikke godt ut![]()

Hade dere det Kjekt?Da er gjestene dratt, lille U sover og oppvaskmaskinen går.
Nå er det bare å få de eldste i seng..
Ja og brukte ikke like lang tid som igårgodt han sovnet igjen da![]()
Fysj, det er ekkelt!takker;P bare halsbrannen forsvinner;P
Guri, den var kul!
Så søt han er da!Han la opp til det på en artig måte, men han er sikkelig nyskjerrig på hvordan svangerskaps hormonene funker og hvilken reaksjon han for på noen utalslelser, begynner snart å bli vant til at han prøver dem ut ;P
Hehe, håper resten av dagen gikk fintHerregud gjett hvem sovnet og hvem som var våken?jeg sovnet pladask kvart på 11 og hun nei hun er våken
sov nesten en time og haha
håper henne kan få sove litt så jeg får ryddet og hun får duppen sin
![]()
JaaGuri, den var kul!![]()
gikk veldig fintHehe, håper resten av dagen gikk fint![]()