Skravletråd desember

Da sovnet mini :-). Hadde akkurat fått han til å sovne og rett før jeg var ute av rommet våknet han igjen :-/. Gikk 10 min så sov han igjen og sover ennå:-)

Da er gjestene dratt, lille U sover og oppvaskmaskinen går.
Nå er det bare å få de eldste i seng..

Planer for kvelden da damer?

Bare ungene er i seng skal jeg legge meg igjen, med ipaden. Se et par episoder og så blir det tidlig natta. Feberen bør ha forsvunnet til i morra. Har da ikke tid til å være syk :p
Her blir det soffan mannen får pleia Meg :(

Å fy vilken fin kvelden detta börja med.
Eg halka i trappan på vei ned og åkte ned på rumpan:( min ankel har redan börjat å gjöra vont å venstre skinka:sad015 fick meg en smell der ja. har ikke tid till detta.

Å fy vilken fin kvelden detta börja med.
Eg halka i trappan på vei ned og åkte ned på rumpan:( min ankel har redan börjat å gjöra vont å venstre skinka:sad015 fick meg en smell der ja. har ikke tid till detta.
huff hørtes ikke godt ut :(

vi spiser vaffler også skal snuppa i seng snart :) naboen driver å borrer nå. de holdt på 1 år sist så hva søren de driver aner ikke jeg :p

Han la opp til det på en artig måte, men han er sikkelig nyskjerrig på hvordan svangerskaps hormonene funker og hvilken reaksjon han for på noen utalslelser, begynner snart å bli vant til at han prøver dem ut ;P
Så søt han er da!:P

Back
Topp