Vi skal snart begynne med smaksprøver, og jeg lurer da på hvilken grøt vi bør starte med? Han er straks 4 mnd. Noen anbefalinger?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi skal også begynne med smaksprøver snart, men her blir det ikke grøt. Noen grunn for at du vil starte med det? Vi skal begynne med søtpotet første uken, så avokado.. følger på med gulrot etter det. Blir spennende å se hvordan dette blir mottatt.
Jeg skal ikke bruke mye tid eller tråden din til å argumentere for og i mot. Det får være opp til hver enkelt hva man syns er best. Vår vurdering er i hvert fall at det er greit å smake på "skikkelig mat" fra starten av.I grunn ikke tenkt at vi kan starte med annet. Helsesøster som sa vi kunne begynne med grøt snart.
Jeg skal ikke bruke mye tid eller tråden din til å argumentere for og i mot. Det får være opp til hver enkelt hva man syns er best. Vår vurdering er i hvert fall at det er greit å smake på "skikkelig mat" fra starten av.Jeg er ikke glad i grøt selv, så tenker at barna mine skal få slippe det... hehe.
Hirsegrøt er lett å lageGrøt blir det nok her, bader ikke i melk så håper å få litt lenger tid mellom måltidene på natt. Men vil gjerne la han prøve andre ting også![]()