Fitbit-venner?

therelo85

Forumet er livet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Andre som bruker dette aktivt? Trenger noen på vennelista jeg kan ta noen challenges med :p

Hvordan gjør man det? Jeg har aldri brukt slikt, har ingen fitbit venner.

Fins sånt?

Jeg er med etter jul på det om jeg får det fra gubben ;)

Brukte den veldig aktivt en stund, men har klart å rote vekk laderen :0

Hvordan gjør man det? Jeg har aldri brukt slikt, har ingen fitbit venner.
Fins sånt?

Jeg er med etter jul på det om jeg får det fra gubben ;)
Brukte den veldig aktivt en stund, men har klart å rote vekk laderen :0
Jeg er aktiv :) Men husker ikke hva jeg kaller meg :p

Ja, har nettopp begynt å bruke den selv, så er ikke HELT inni det enda.. Men det gikk an å legge til venner ihvertfall.. Legges til enten via facebook eller mailadr :)
Men ingen andre jeg kjenner som har :p hehe!

Ja, har nettopp begynt å bruke den selv, så er ikke HELT inni det enda.. Men det gikk an å legge til venner ihvertfall.. Legges til enten via facebook eller mailadr :)
Men ingen andre jeg kjenner som har :p hehe!
Hmmm. Kan jo prøve. Blir jo en ekstra motivasjon det :-D

Og vips kjøpte jeg julegave til meg selv som nå ligger under treet :p

Hvilken fitbit bør jeg kjøpe egentlig? Eller, hvilken fitbit bør nissen skaffe til meg? :rolleyes:
Vet ikke hvor mange typer det er, men begynner vel å bli et par? Er ikke så opptatt av pulsmåling og slikt. Vil egentlig ha det for skrittellinga, søvnanalysen og vekkinga. :p

Hvilken fitbit bør jeg kjøpe egentlig? Eller, hvilken fitbit bør nissen skaffe til meg? :rolleyes:
Vet ikke hvor mange typer det er, men begynner vel å bli et par? Er ikke så opptatt av pulsmåling og slikt. Vil egentlig ha det for skrittellinga, søvnanalysen og vekkinga. :p

Jeg endte på Fitbit Charge HR.. Den er med pulsmåling da. Tror Charge uten pulsmåling er 2-300 kr billigere. De andre typene har jeg egentlig aldri sjekka ut :p

Jeg endte på Fitbit Charge HR.. Den er med pulsmåling da. Tror Charge uten pulsmåling er 2-300 kr billigere. De andre typene har jeg egentlig aldri sjekka ut :p
(det er vel ikke egentlig deg jeg skal quote, men det ble for mye styr å skrive på nytt igjen :-P )
Min fitbit charge kostet 999 på siba :-)
Jeg sjekket ut flere typer, men charge passet meg best. Jeg trenger ikke vekking, selv om det jo igrunn hadde vært genialt med en slik som vekker deg på det tidspunktet du er best rustet til å våkne på. Få av dem har alle funksjoner, så man må velge det man synes er viktigst. Jeg er storfornøyd med min :-)

(det er vel ikke egentlig deg jeg skal quote, men det ble for mye styr å skrive på nytt igjen :-P )
Min fitbit charge kostet 999 på siba :-)
Jeg sjekket ut flere typer, men charge passet meg best. Jeg trenger ikke vekking, selv om det jo igrunn hadde vært genialt med en slik som vekker deg på det tidspunktet du er best rustet til å våkne på. Få av dem har alle funksjoner, så man må velge det man synes er viktigst. Jeg er storfornøyd med min :-)
Ok, takk! Jeg får lese meg litt opp dersom det ikke ligger en under treet i år. :p

Back
Topp