Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er litt sært ord for en hel gruppe med butikker. Nedsettende på en måte, selv om folk ikke mener noe med det. De butikkene har jo det heftigste utvalget ofte . Men sagt det ofte selv. Nå sier jeg stort sett "Grønnsakshandel" om den ene hvertfall, fordi den er så konge på frukt og grønt.
Hehe, godt poeng! Men har aldri hørt noe annet ord egentlig. Jeg forbinder det positivt. Butikk med godt utvalg av kryddere og andre "eksotiske" varer (for oss norrbaggar...). Ofte godt utvalg av grønnsaker og gode priser.
![]()
Er jo naturlig om det er bare en.Her i byen har den butikken ett navn, så da kaller jeg den det den heter.
Jeg har heller aldri gjort det, men leste hva jeg skrev i tråden, og lurte på om noen kanskje syns det var rart..Jeg kaller det for innvandrer butikk, og tror jeg kommer til å fortsette med det.
Har egentlig aldri sett på den betegnelsen som noe negativt![]()
Her og, så jeg sier bare "jeg drar på keisern"...Hehe. Her heter den keiser eller noe sånt. Er faktisk en kjede og ett as selskap.