Formen på magen

Maian

Gift med forumet
Augustmødrene 2014
Junilykke2018
Dere som venter motsatt kjønn av hva dere har i fra før. Eller til dere som har både gutt og jente.

Er formen på magen annerledes nå enn hva den var når dere fikk motsatt kjønn?

jeg har to gutter i fra før, og der var mageformen nokså lik, var litt brei (typisk jente mage er det ikke)
Denne gang er magen mer spiss, eller er i så fall ikke så bred. Vi vet ikke kjønn denne gang. Så lurer på om det kanskje er en jente, siden magen er så annerledes. Men kan egentlig ikke forstå at formen på magen liksom skal kunne avsløre kjønn.

Mine mager har vært ganske like altså, ikke store forskjellen på guttemager og jentemager her.

Min mage er skikkelig jente mage :) liten og lite synlig, ikke sånn kul liksom. Venter jente nå og ventet jente sist, samme magen da :)

Har to gutter og venter jente nå men ser ikke forskjell på magen :-p

Vi aner ikke hva vi får, har en gutt fra før. Med gutten var jeg helt spiss fremme, ingen antydning til at jeg var gravid bakfra, når jeg så ned på magen var det som ei pil fremover. Nå er jeg breiere og rundere i formen. Spennende!

Min mage er skikkelig jente mage :) liten og lite synlig, ikke sånn kul liksom. Venter jente nå og ventet jente sist, samme magen da :)
Trodde "typisk" jentemage var bred og rund. Sånn at man ofte ser det bakfra og sånt..?
Uansett, jeg tror ikke kjønnet bestemmer mageformen, mer hvordan man er bygd og hvordan baby liker å ligge :)

Trodde "typisk" jentemage var bred og rund. Sånn at man ofte ser det bakfra og sånt..?
Uansett, jeg tror ikke kjønnet bestemmer mageformen, mer hvordan man er bygd og hvordan baby liker å ligge :)

Den er synlig bakgra vil jeg si men fortsatt flat og bred :p nå ligger frøkna i tverrleie så mulig derfor... Men har absolutt ikke sånn typisk fotballrund guttemage :(

Tror heller ikke det har noe å si på magen hvordan kjønn det er altså... Er vel mer kroppsbygningen til den gravide ;)

Når jeg gikk med storesøster var jeg breiere enn når jeg går med lillebror nå:)

Syns den har blitt skisserer og spissere for hvert svangerskap... :p De 2 første var jenter og veldig ulik mage... Dette er kanskje gutt, men ikke helt sikkert...;)

Sist var hele midtpartiet mitt veldig mye bredere enn nå, og man kunne se at jeg var gravid fra alle retninger. Nå er magen spissere, og jeg har i grunnen ikke lagt på meg andre plasser enn på magen.
Førstefødte er jente, og i magen gjemmer det seg en lillebror. Men det skal sies at jeg er mindre i meg selv denne gangen også da, så det spiller nok også en rolle i det hele vil jeg tro.

Back
Topp