Hvordan har du det?

Jeg har det fint, takk! Håper du har det bra også! :)
I dag er en ekstra god dag. Jeg fikk sove litt i dag tidlig, et par timer helt for meg selv i sengen (har seks måneder gammel bebis som er ganske urolig på nettene, så sånt er gull) og har hatt deilig familiedag resten av dagen. En sånn dag hvor jeg har tatt vare på meg selv, men uten noe dårlig samvittighet, for unger, mann og dyr har også hatt det supert. Helt topp! :)

Har en del bekkensmerter osv og er alltid litt stressa, men all over har jeg det bra! Snart juleferie!!

Jeg er heldig og har absolutt alle forutsetninger for å ha det bra.
Desverre tuller hodet mitt med meg, jenta mi har omgangssyke og da krisemaksimerer jeg alt. Hater angst!

Sitter trøtt og litt sulten med lillebror på 3 uker sovende på brystet :)
Utenom det er jeg glad for at pappan snart kommer hjem og at storebror og storesøster la seg fint til i kveld.

Vært alene med de i helga, og all ære til aleneforeldre altså ;)

Har det helt greit :) Veldig kvalm i dag, men det er jo sånn det er.

Bare slapper av og koser meg sammenmed min 3måneder gamle datter for tiden :) Snart ferdig med julegavene og skal feire jul hjemme hos mamma, så null stress ;)

Akkurat nå - meh. Gleder meg til jul da.

Sånn passe. Kvalm ut av en annen verden, prøver å gjøre klar til jul samtidig som jeg har mini som skal ha oppmerksomhet.

Akkurat nå har jeg det veldig bra. Babyen på 6 mnd sov sånn passe bra i natt, nå ligger hun fornøyd på gulvet og leker mens jeg drikker en kopp kaffe. Forsøker å nyte øyeblikket uten å stresse med alt som burde vært gjort :)

Jeg har det veldig bra! Det eneste som plager meg er at jeg ikke er så flink med husarbeid som jeg skulle ønske :p sender en klem til dere som sliter med diverse og håper dere får en fin og rolig jul :)

Har du det bra, ikke så bra, elendig, stressa, ikke stressa?

Så kjekt at du spurte! Det fikk meg til å kjenne etter, og jeg har det egentlig veldig bra med baby på armen og god støtte fra familien. Og jeg er kjempeheldig som klarer å gi blaffen I bustehår og rotete kjøkkenlek en dag til).

urolig, trøtt, stressa.. livredd.. :s

(livredd for å miste.. har prøvd i så mange år og orker virkelig ikke tanken på å miste igjen.. selvom jeg VET at det er kroppens måte å rydde opp på..)

Back
Topp