De må du gjør vet du. Satsa på imonBle ikke så mye skravling, men får ta det igjen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De må du gjør vet du. Satsa på imonBle ikke så mye skravling, men får ta det igjen![]()
Hei ja der var du og jaHoho, endte opp med å se bølgen med min kjære i kveld, så ble visst lite skravling. Har dere hatt en fin dag?
Ja. SydillaOj, har du laga alt det selv?
Flinkis!
God natt, håper hånda de er bedre!God natt
Må legge meg med kb.
Håper han sover godt for jeg har tv imorgen å trenger søvn
Wow så flink og modig du erTakknei, hakke prøvd på klær enda :O men skal begynne snart
laga gardiner, smekker, gulpekluter, siklesmekker, sengesett, vanntette stelleunderlag og diverse annet
![]()
Syns du ska prøva å selga du verkar ju vara flink på detJa. SydillaVurderer å selge litt på etsy snart
![]()
Bekkenet! Det har virkelig takket for segVarfør?? hvor har du smerter?
Takk takkImponerende og kreativt!![]()
Jada, må titte innom mens jeg ligger og venter på å bli trøtt. Hatt det ganske travelt, men hyggelig! Lunsj hos min søster, så har vi vært på kjøpesenteret og spist frozen yoghurt, så hjem og pynte tre, og så ble vesla henta av faren. Hvordan har din dag vært?Hei ja der var du og jahur har dagen din vart?
Åh! Den er jo så bra! Eller hva synes dere?Hoho, endte opp med å se bølgen med min kjære i kveld, så ble visst lite skravling. Har dere hatt en fin dag?
Tusen takkSyns du ska prøva å selga du verkar ju vara flink på det![]()
Neste blir barneklærWow så flink og modig du er![]()
Ohh neiBekkenet! Det har virkelig takket for seg![]()
Varsågod. Du har ju visa bilde på smekke . Var ju knall finTusen takkDere er altså så snille
![]()
Varsågod. Du har ju visa bilde på smekke . Var ju knall fin
O heii har lust å se bilder på ting du syrNeste blir barneklær![]()
Jo, den var spennende! En ting som irriterer meg med norske filmer og serier, er det sammensuriumet av dialekter, og gjerne i samme familie. Veldig for at ikke alle snakker østlandsk, men blir litt lite troverdig når en familie på 4 snakker 3 forskjellige dialekter.Åh! Den er jo så bra! Eller hva synes dere?![]()
Ja de kan eg førstår. Eg liker selv å sy på maskinen men ikkje sånn att eg vågar prøva meg på sånt som detSitter å venter på mer materiale til å lage flere. Er jo så gøy
![]()
Hvor/hvem har du blitt inspirert av?Takk takktenker å lage litt mer opp. Lager og toalettmapper og sminkemapper
så vurdere å selge litt på etsy snart
![]()
Ja, der var super billig. Jeg hadde blitt kjempe glad av en slik gaveJa jeg har skjønt det . Tener niesen mi får de. 50 kr er jo røverpris