Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor bodde du før du flyttet sammen med han da?![]()
Har allerede en veske i den prisklassen jegJa, noe sånt ja. Så syns i grunn den er for dyr.. jeg er jo så bortskjemt.![]()
har siklet på den siden de fikk den på høyer i mai.
Godt det ennå er noen dager igjenJeg var redd for dette hadde tenkt å bake kransekake men må bli ferdig med konfektene også![]()
Det er så godt dethar du egen kaffemaskin?
![]()
Ja, for dette er kjedelig!!Håper det retter seg opp![]()
Ja, det er det :/Ja, for dette er kjedelig!!![]()
Krysser fingre sammen med degJa :/ men nå har hun sovet siden halv 7 og sover søtt enda **bank i bordet**. Håper hun sover leeenge og får en skikkelig godt natt![]()
det burde jeg være glad for trenger litt tid på de siste julegavene;PGodt det ennå er noen dager igjen![]()
Nei, ikke i det hele tattJasså har dere snø??
Mye bra altså!Jøss dette er jo bra spilt
et rart blikk og kjenne rmeg ikke igjen....XDFikk du bare et rart blikk?
Ikke lenge igjen nå!Jøsses da var søndagskvelden over for denne uka og jeg trer inn i uke 37 Haha begynner å bli virkelig greier. Gubben er like fasinert over at magen min ennå vokser;P
Har du mye igjen? Jeg har drøyd lenge med de siste. Håper å få mesteparten på plass i morgen.det burde jeg være glad for trenger litt tid på de siste julegavene;P

Grattis med det3000 innlegg skrevet![]()
Så bra det ordnet segHurra! Fikk til å se håndball på tv idag![]()
et rart blikk og kjenne rmeg ikke igjen....XD
Halsbetennelse kanskje?Jahun har vært forskjølet men nå er det feber og lukter rart av munnen. Ikke ville hun spise idag og ikke sove på dagen
![]()