wow ! nå kjenner jeg tydelig bevegelse fra lille gutt. han driver å snur seg inni der og er kjempe aktiv 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så gøy. Hvordan føles det? Har så lenge igjen før jeg kan merke noe.wow ! nå kjenner jeg tydelig bevegelse fra lille gutt. han driver å snur seg inni der og er kjempe aktiv![]()
Ja dette er rolig![]()
jeg er andregangsfødene så kjenner det godt igjen. først var det som fjær nå var det som bitte små knips som snurret rundt inni derSå gøy. Hvordan føles det? Har så lenge igjen før jeg kan merke noe.
Kan man merke noe så tidlig? Det visste jeg ikke. Dette er min første graviditet så alt er nytt.jeg er andregangsfødene så kjenner det godt igjen. først var det som fjær nå var det som bitte små knips som snurret rundt inni derer jo bare 12+4
![]()
Yes veldig rolig herDette er rolig???Da er det vel bare å bli vant til tempo da.
![]()
man kan merke det tidligere når man har opplevd det førKan man merke noe så tidlig? Det visste jeg ikke. Dette er min første graviditet så alt er nytt.![]()
Yes veldig rolig her
Godt jeg kom innom i dag da.Godt å høreJa nå har vi hatt middag![]()
Å, nå ble jeg skikkelig spent. Synes det er så mye venting. Er bare 5+6, så det føles som om tida står stille, men da er det jo ikke såååå lenge å vente før man kanskje kan få noen tegn.man kan merke det tidligere når man har opplevd det førmerket i uke 13 med N
![]()
Så koselig dere har hatt detGod kveld.
Vi har vært en tur hos min bestemor og bestefar før turen gikk til Oslo med hele min familie på mamma sin side.
Vi dro på fattighuset og leverte over gaver og godteri.
Spiste ute og gikk på julemarked.
Så dro vi til foreldrene til samboer til min søster og var der en stund. Vesla sovna i bilen og ble bært inn på soverommet.![]()
Hørtes godt utkoteletter med ris, fløtesaus og jeg hadde ovens bakte tomater til![]()
Hørtes deilig utDa dro gubben nettopp på jobb og jeg lurer på om jeg skal legge meg godt under dynen og bli der![]()
Haha lange køer er ikke stasIKEA er jo staselsker IKEA!
Grøsser jegmine besteforeldre og mamma. mamma lager med ister og blod. æsj!og mannen da som ikke liker grønnsaker engang
![]()
Så koselig daVar på julemarked, mannen møtte bestekompisen og s handlet vi litt og kikket masse
det er ikke vanlig, men noen kjenner tidligÅ, nå ble jeg skikkelig spent. Synes det er så mye venting. Er bare 5+6, så det føles som om tida står stille, men da er det jo ikke såååå lenge å vente før man kanskje kan få noen tegn.
Kanskje dumt spørsmål, men hvordan kjenner du det igjen?
jeg og æsjGrøsser jeg![]()
det smakte sikkeligHørtes godt ut![]()
Hehe, ja pleier å koke herDette er rolig???Da er det vel bare å bli vant til tempo da.
![]()