Håper og regner med detGjør nok det når jeg nærmer meg 12 uker![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper og regner med detGjør nok det når jeg nærmer meg 12 uker![]()
Ja.. de bodyene vi har i str 50... hun svømte i de :OHehe! Ja det kan jo være det funker på henne
Her hadde vi uroen på lekegrinda først, så han forbinder nok den mest med lek..
Aaaw, ja jeg og har mimra litt! De var jo kjempesmå!!![]()
satser på detJoda, men den var oppdatert siden siste gang jeg kikka ihvertfall
Håper på bedre plassering neste gang da![]()
GodmorgonGod morgen alle sammen. Da var det å prøve å få liv i gubben så han får luftet hunden før babysvømming. Han har tungt sove hjerte og ikke den letteste å få opp om morgenen
Jeg våkner lettere enn mannen men idag når vi skal på babysvømming 9.45 så måtte han nesten opp slik at han rekker å lufte hunden. Vi må kjøre en gang mellom 9 og 9.15 så da er det tidlig på anJeg er heller ikke så lett å få opp så tidlig om morgenen.... Jeg og mannen ligger enda
Ja kjedelig om det varer lengerHåper og regner med det![]()
Her har det ikke hjulpet særlig å få barnGodmorgonmin hade og gott sovehjerte fram till me fick barn så blev det bettre
![]()
Takk, jeg sovnet med en gang, men tuppa våknet 200 ganger etter at jeg la meg så jeg var oppe mange ganger I natt :/Håper du får sove. God natt![]()
Hmm, sover hun uten babynestet da?Håper ikke hu blir som faren med søvnen. Han drev å gikk i søvne noe voldsomt..
Men skummelt at hun ruller på magen. For hun ruller ikke tilbake heller. Bare legger ned hodet og sover etterhvert videre. Alt i søvne. Men rett hun bare legger hode rett ned i babynestet.
Så koselig daHade bestillt 6 stolar till vårat spisebord. Visste ikkje noet eg før de banka på dørren å der kom folk me de![]()
Ja, det har jeg . Slitsom dag, meg koseligJepp![]()
har du hatt en fin dag?
SyndHer har det ikke hjulpet særlig å få barn. Sove hjertet er like godt
![]()
Ja verkligen de trengdesSå koselig da![]()
Godmorgon ja man trenger ikkje vekkerklokke efter man har fått barn. De vekker degGod morgen igjendet ble litt mer søvn på meg. Men nå syns lille at det var på tide å stå opp
![]()
Hoho hun vekket meg kl 7:15 men vi stod ikke opp før nå ^^ off merker at jeg er litt trøtt nå jaGodmorgon ja man trenger ikkje vekkerklokke efter man har fått barn. De vekker deg![]()
Ja.. de bodyene vi har i str 50... hun svømte i de :O
Ja!! Det vil være mye koseligere!! <3
Skulle ønske klementiner var det eneste jeg trøstespiste om dagene!!Prøver være flink nå, siden jeg spiste noen julekarameller tidligere på kvelden...
![]()