Skravletråd desember

etter jeg fikk lappen, fikk jeg mange meninger om bil. Merke er ikke det viktigste (noe gubben egentlig ikke ville vike fra når det gjalt mercedes) men hadde krav til den.

Høy under for å takle sporete veier som vi har mye av her.
God drakraft i bakker og firehjulstrekker siden vi bor på toppen av byen og det er sikksakkjøring ned og opp igjen.
Farge spiller liten rolle, men falt for den ildrøde :D

Jeg var egentlig for WV. Men så kom vi over denne. Og gubben liker suv. Jeg liker og det for man sitter høyt. Og ASX er ikke de dyreste bilene. Jeg er nok den som er opptatt av at kvalitet og pris henger sammen. Synes mercedes er for dyre kontra det jeg trenger i en bil. Kia nekter gubben - greit for meg. De har ikke den typen jeg vil ha. Derfor ble det Mitsubishi :)

Er egentlig ikke så opptatt av merke jeg heller.. Jeg ser på bilene om de ser fine ut ;) og så vil jeg ha bensin og firehjulstrekk og da reduseres valgene betraktelig gitt.. Ender vel opp med en diger firkanta dieselbil :p
Godt å høre at det ikke bare er meg som bryr meg om bil :p

Er ikke sikker på om jeg gidder å lage.
Rense scampi, steke skallet, flambere, ha i hvitvin og la småkoke mens jeg lager pepperkakedeig.
Steke scampi og kamskjell, koke ut fløte i pannen, anrette...

Jeg har allerede stått på kjøkkenet i nesten 2 timer, nå gidder jeg ikke mer i dag
Oj, da skjønner jeg godt du lar være :p
Pepperkaker i morgen får bli dessert da :)

Jeg klarer vel ikke forlate dere helt :p men tenker at i morgen skal jeg prøve å skravle mindre :p planen er å være med familien og å sy sengesett :)
Det skjønner jeg da :) tror det dabber av her inne nå når så mange nærmer seg toppen

Back
Topp