Hva er dette - gjettelek!

Skal man være med så bør man vel poste og gi svar ganske kjapt så ikke denne henger som den er gjort noen timer nå, eller?

Tenker det er moro, men ikke om ventingen er som nå...
Ha ha okei, sårry meg! Det skjedde ganske mye rundt meg så jeg så ikke at noen hadde svart [emoji14] Dumt om folk ikke vil være med fordi de er redde for sure miner dersom det tar for lang tid eller er for vanskelig å gjette :)
 
Ha ha okei, sårry meg! Det skjedde ganske mye rundt meg så jeg så ikke at noen hadde svart [emoji14] Dumt om folk ikke vil være med fordi de er redde for sure miner dersom det tar for lang tid eller er for vanskelig å gjette :)

Mhm! Og sorry, jeg så ikke at jeg hadde fått rett svar :p
 
Tror vi må ha hint om ingen har rett [emoji14]
 
Lenge siden regnbuen har vært innom forumet her nå :( Håper alt er bra!
 
Når jeg klikker innpå henne får jeg bare opp "this user do not exist" :-o Bare hos meg? Håper alt står bra til med henne!
Jeg får opp profilen og "ser på forum- for et øyeblikk siden", men jeg bruker tapatalk, ikke sikkert den henger helt med?
 
Når jeg klikker innpå henne får jeg bare opp "this user do not exist" :-o Bare hos meg? Håper alt står bra til med henne!
Jeg får også det desverre :( Har håpet på at det er bv-appen min som er ute å kjøre..
 

Vedlegg

  • Screenshot_2015-12-12-14-05-27.png
    Screenshot_2015-12-12-14-05-27.png
    160,3 KB · Visninger: 22
Begynner på ny runde! Hva er dette?

243565fb50a4adb0119ddeff142e29af.jpg
 
Back
Topp