Skravletråd desember

Nei. Da tenker dere må på wv passat størrelsene på bagasjerommet. De er store. Men hvor stor hund har dere da?

Ja.. jeg må vel krype til korset etterhvert, men vil så gjerne ha en SUV :) Har en mellomstor hund. Border Collie :)

Ja :p

Nei, hun synes den var grei i starten. Men de 3 siste mnd har den ikke vært poppis. Bytter nok til sportsdelen over jul.

Men har heller ikke klart å gå særlig tur pga pusten og lungene. Så håper jeg er kvitt det til nestemann og :p
Får håpe det går seg til:-). Off minner meg på at jeg har vært altfor dårlig med turer i det siste. Men energien er helt på bunn:-/.

Det er i grunn mitt nettbrett da, men jeg bruker det aldri. Siden jeg hsr nytt. Men syns det er greit å kalle det mitt så ikke 3 åringen har eget :p
Hadde det vært opp til meg hadde ikke 15 åringen hatt pc på rommet engang. Hun sovet mindre enn meg I støytene
Nei, når ting er tilgjengelig, så er det ikke rart at de benytter seg av det heller. Men ta feks tantungen min på 12. Der lar foreldrene hennes henne ha både mobil og nettbrett med på senga. Er flere ganger jeg har sett hun er pålogga facebook klokka 2 på natta, fordi jeg ikke får sove pga graviditeten. Forteller det til foreldrene, selvsagt. Men "alle" i klassen gjør det visst, og de mener hun faller utenfor sosialt hvis de skulle ha nekta henne det. Jeg mener nå at det er viktigere med søvn enn med instagram for et barn i vekst. Men jeg er nok gammeldags. :p

Ja.. jeg må vel krype til korset etterhvert, men vil så gjerne ha en SUV :) Har en mellomstor hund. Border Collie :)
Da blir iallefall nok både ASX og Outlander ikke passelig. Må nok på stasjonsvognene da ;) vi elsker vår offroad/suv. Ofret litt bagasjeplass kontra gammelbilen som var en mercedes.

Får håpe det går seg til:-). Off minner meg på at jeg har vært altfor dårlig med turer i det siste. Men energien er helt på bunn:-/.
Ja. Håper det :)
Nei, men det er jo ikke så rart. Formen er ikke der.

Back
Topp