Yes det er detSå koseligt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Yes det er detSå koseligt
Hørtes koselig utHerlig med fyr i peisen i kveld![]()
Det er jo ikke lovende :/Jeg også. Men flere med streptokokker på jobb så det spørs vel
God stemning detHørtes koselig ut
Ja samma herMå bli flinkere ihvertfall her![]()
Håper dere får en super kveldWohoo nå sitter jeg å venter på samboer. Så skal vi snart av gårde på julefest med taekwondo klubben![]()
Ja ble mer virkelig nåSå herlig!![]()
Ja hade det nær eg var gravid me nr 1 og 2. Men nå me nr 3 har eg ikkje møjlighet å sova så længe. Men kanske 1-1,5 timmarGreit det, hvis man har mulighet til det![]()
Kan ikke være mye igjen nå?Satser på ila dagen![]()
Flott takk . Da ska ska ta det Upp med legen minLegen min tok noen blodprøver ihvertfall.
Kos dere masseskravles senere jenter <3 familiekos gjelder nå og vi skal kose oss med take away ! <3 feire at vi skal få en baby i hus i juni![]()
Ja gjør detFlott takk . Da ska ska ta det Upp med legen min![]()
Ha en hyggelig kveldNei, da er det på tide å få på meg ansiktet og bytte ut joggebuksa med noe litt finerejeg har nemlig nettopp invitert meg selv bort på middag hos en venninne
skravles senere
![]()
Hva ble det til middag?Logger av litt jeg også nå, på tide å lage litt middag og julepynt. Skravles i kveld!![]()
Ha en super helg du ogsåEndelig fredag, endelig helg! Håper dere får en fin helg damer![]()
Bedre enn ingenting daJa hade det nær eg var gravid me nr 1 og 2. Men nå me nr 3 har eg ikkje møjlighet å sova så længe. Men kanske 1-1,5 timmar
Nei asså har ju haft så mye hodepine i tillegg till kløen nå.Ja gjør det. Ikke godt og gå å klø
![]()
Hva er ditt mål da?Kan ikke være mye igjen nå?![]()
Nei gutten er i bhg. Jenta på 17 Mnd er hjemma. Men eg sover nær eg legger henne till å sova middagBedre enn ingenting da
Går begge i barnehagen eller?
Okei. Bra at hun sover i løpet av dagen daNei gutten er i bhg. Jenta på 17 Mnd er hjemma. Men eg sover nær eg legger henne till å sova middag![]()