Hvilke vintersko har barnet?

6åringen har Viking Extreme og Viking Gore-tex.

4åringen har Viking Extreme og Ecco Gore-tex.

2åringen har Viking Ultra, Viking Gore-tex og noen fra Bisgaard.

Vi kjøpte noen billige, tex tror jeg de heter, på shoeless. De er gode og varme og vanntette, så får vi se om de er gode nok til å tåle vinteren her. Kjøpte bare ett par, og i barnehagen står det et par forede støvler ala cherrox (også billigmerke fra shoeless som vi er veldig fornøyd med) i tilfelle, og så får vi heller kjøpe et par vintersko til dersom det blir nødvendig.

Vi har Kavat Defender til hun på 3 for tredje året på rad. Går bare opp to str hver høst.

Utrolig fornøyd med de! Vanntett, varm, brede og lett å ta av og på. :)

Vi har hatt Viking Gortex de siste årene, veldig fornøyde

Frøkna her har høye støvler fra timberland... Veldig fornøyd med de :) varme og ikke nost vantette og utrolig kule :p

Dei kjøpte vi til eldste i år også :) første gang vi ikke gikk for viking :p

Til minste kjøpte jeg ponny vinter sko. Har ikke fått prøvd dem ut i snø enda..så gjenstår og se om dei er like gode som viking sine :)

Dei kjøpte vi til eldste i år også :) første gang vi ikke gikk for viking :p

Til minste kjøpte jeg ponny vinter sko. Har ikke fått prøvd dem ut i snø enda..så gjenstår og se om dei er like gode som viking sine :)

Vi har alltid kjøpt sorel eller viking, syns timberland sine er klart best... :)

et par fra Superfit. Kjempefornøyd, de er lette og ikke så klumpete

her er det Viking Gore Tex :) Veldig fornøyd! De virker veldig tynne, men de er overraskende varme likevel :D

Back
Topp