Blogg!

IVA

Glad i forumet
Septemberlykke 2016
Bloggere, unite! :)

Jeg blogga ganske mye før, men innså at den var totalt uinteressant for folk å lese. Jeg var en sånn typisk ungdom som bare skrev om hva jeg hadde gjort den dagen :P

Nå har jeg begynt på en ny, der jeg rett og slett skriver om hvordan det er å prøve å bli gravid. Og bittelitt om andre ting i livet mitt, har fått med noen gullkorn fra samboeren f.eks! ;)

Det er ikke så mye der enda, og den er foreløpig anonym. Vil ikke at noen i familien skal begynne å lese den før jeg klarer å bli gravid og forteller det til dem. DA kan de få lov å lese! :D

Er det flere som skriver blogg her, uansett tema/sjanger?

:computer005

Blogget litt før, men sluttet :) Mye hets og jeg ville heller bruke tid på snuppa <3

Bloggere, unite! :)

Jeg blogga ganske mye før, men innså at den var totalt uinteressant for folk å lese. Jeg var en sånn typisk ungdom som bare skrev om hva jeg hadde gjort den dagen :P

Nå har jeg begynt på en ny, der jeg rett og slett skriver om hvordan det er å prøve å bli gravid. Og bittelitt om andre ting i livet mitt, har fått med noen gullkorn fra samboeren f.eks! ;)

Det er ikke så mye der enda, og den er foreløpig anonym. Vil ikke at noen i familien skal begynne å lese den før jeg klarer å bli gravid og forteller det til dem. DA kan de få lov å lese! :D

Er det flere som skriver blogg her, uansett tema/sjanger?

:computer005

Har du link til bloggen din?

Blogger;) Er litt sånn opp og ned aktivitet på bloggen, da jeg ikke tar det så veldig alvorlig, men synes dete r littgøy

Url til bloggen?

Blogger;) Er litt sånn opp og ned aktivitet på bloggen, da jeg ikke tar det så veldig alvorlig, men synes dete r littgøy

Url til bloggen?

Har du forresten link til din blogg? :)

Og hvor har du ordnet den fine nedtellingen du har i signaturen din?

Eg var med i en blogg der vi var flere som skrev dikt og kort noveller, fortellinger og rapporter. Då har eg min egen anonyme blogg med kort noveller

Back
Topp