Ja var veldig gøySå kjekt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja var veldig gøySå kjekt![]()
Tror vi er mangeBra det ikke er bare meg da.![]()
Ja, det er det beste!
Vi vil jo ikke bli helt tullerusk![]()
Ja de e min største ønskeTihi, blir spennende å se. Håper jeg klarer å bare kutte ut all den spisingen.![]()
Ingen aning eg sende mannen og barnen. selv ligger eg på sofanMen dere skal vel være inne??![]()
Svigermor er ikke akkurat typen som hører på slikt. Det går inn ene øret og ut neste. Håper bare ikke alkoholen kommer frem mer enn den juleøla eller vin til maten. Jeg klarer egentlig ikke jul med alkohol pga barndommen, men kan jo ikke nekte andre å drikke til maten. Men sist jul vi var hos de drakk de mye hele jula.. der har jeg satt ned fotenHuff da, det høres slitsomt ut. Kan ikke ta en prat med dem på forhånd da?
Min har væl haft feber å vart grinit før hver tandHehe, jahåper bare det ikke blir FOR mye styr
![]()
Ja.. :/ håper bare ikke det varer lengeSlitsomt mens det varer! :/
Da skal du komme lett i målEr vel på rundt 2100 tenker jeg. Har ikke sjekka etter siste oppdatering.så skal nok komme i mål!
Nei oki då førstår eghar ikke det som mål og er ikke i rute heller.
Nå? Jeg har troaHar en kænnsla att de ikke vill gå så bra
Min har væl haft feber å vart grinit før hver tand
Ja... håper bare ikke nattesøvnen hennes blir mer forstyrret enn den erAaawja, de tennene skal nok plage dem en del nå fremover tenker jeg
![]()
Jada vi hadde detHadde du en fin tur?
He he du gjør det jaKjenner til det ja![]()
Mhm blir det altsåDa blir det verre å finne ja![]()
Det er kjedeligFader heller, mannen som skulle komme tidlig hjem slik at jeg fikk ordnet meg i fred og ro er forsinket
Er visst veldig kø i dag...
Mhm veldig greit i grunnGreit å være ferdig med de ihvertfall.