Ja, må ha musikk.Funker det og!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, må ha musikk.Funker det og!![]()
JaEgentlig litt trist at dette er siste måneden jeg kan være med i konkurransen![]()
Det kan gå. Avhengig hvem den over er200 opp til neste
Istedenfor å ha bådet i vanlig kryss prøvde jeg å få de på hver kant. Får bare til på 2 kanter.Hva prøver du på ?![]()
Topp 100 lista over de mest aktve![]()
Hva vil du bli da?spennende.Jeg vil ta videreutdannelse i ledelse
Den har jeg aldri smaktJeg prøvde den med tropisk smak tror jeg det varså var det sånn light produkt også
![]()
:O oj.. det er myyeNesten 5000en perm med utvalgte små bilder + en del digitale filer.
Det er jo viktigMen han plasker nå ihvertfall og er ihvertfall ikke redd vann![]()
Hehe. Nybakr mor. Sier ingenting på detJeg tror ikke jeg klarer 3000![]()
Ja han koser seg ihvertfall med detDet er jo viktig![]()
Ojoj. Da måtte det lades jaVar nede på 2 %![]()
Så kjedelig :/Det er 10 desember og det REGNER... sukk satt å hørte på julemusikk. Men skipa det da regnet kom
Du har bitteliten baby, kanskje ikke så rartJeg tror ikke jeg klarer 3000![]()
Jeg og.nå sovna hun oppå meg for en time siden. Håper hun sover leengeIkke lett å tolke disse småfrustrerende med masse surv!
Krysser fingre for bedre humør snart![]()
Hver fjerde timeHvor ofte oppdateres lista?
Sitter i sofa med frøkna sovende oppå megSitter utenfor skolen og venter på snuppa nå. De har hatt forming, og da finner hun alltid bilen selv pga de er i forskjellige rom. Hva gjør dere?
Viktig at de koser seg ogsåJa han koser seg ihvertfall med det. Men ikke alltid han vil så mye annet
![]()
Samme her. Regn og skikkelig vindDet er 10 desember og det REGNER... sukk satt å hørte på julemusikk. Men skipa det da regnet kom