Erfaringer med 3D ul ?

Alvea

Forumet er livet
Himmelbarn
Aprillykke 2016
Januarlykke 2020
Noen som har vært/skal på det ? :) Lille luringen vår var beskjeden og hadde ikke tenkt til å vise ansiktet sitt når vi var på oul, så det frister bare mer og mer med 3D !

Tror vi kommer til å bestille time medio januar, da er jeg vel rundt 28 uker på vei. Er et ikke det som er ca anbefalt tid?
Vi var egentlig litt usikre på om vi skulle bruke penger på det, men mamma er så nysgjerrig at hun har tirra opp meg, haha. Hun har også tilbydd seg å betale deler av den også, så da blir det ikke en så stor utgift likevel.

Har aldri vært på 3d med noen av de andre (mulig det ble switcha over på 3d på en ekstra sjekk med nr 2 på riksen, men da var jeg ca 34 uker så var ik mye å se for vår del)

Men denne gangen har jeg litt lyst, mest fordi datteren min har veldig lyst til å bli med. Men vi får se hva det blir til. Var ikke sånn altfor dyrt på den ene klinikken i skien, så kanskje:)

Vi har bestilt time til uke 28! :D Bestilte allerede i uke 7 (pakketilbud ;) ). Vi gleder oss veldig!

Vi har bestilt oss time i slutten av uke 27:-) aldri gjort det før, så bå gjør vi de både for vår egen del og for at storesøskenene skal få være med og få litt mer forhold til babyen:-)

Vi skal bestille time til jeg er 28 uker :) tenkte å ringe å bestille snart er bare 4 uker til :)

Har det noe å si hvor morkaken ligget ift 3d bildene? Fikk fortalt at det ikke ble gode bilder når en har foranliggende morkake.

Ja - vært med begge de 2 andre, og skal også nå. Mener han anbefalte mellom uke 24 og 28, så bestilt time rett før jul og gleder meg veldig:)
Eldstemann skal også være med da så tror det blir stas! :)

Vi var på 3D i uke 24 sist, denne gangen venter vi til uke 28! :)

Men det var en herlig opplevelse som vi gjerne vil ha denne gangen også så har fått time 21.januar. :)

Last edited:
Vi var på 3D i uke 24 sist, denne gangen venter vi til uke 28! :)

Men det var en herlig opplevelse som vi gjerne vil ha denne gangen også så har fått time 21.januar. :)

Marian, var det for tidlig i uke 24? Jeg vil gjerne ta med familien med på 3d i romjul, men da er jeg bare 24 uker..

Marian, var det for tidlig i uke 24? Jeg vil gjerne ta med familien med på 3d i romjul, men da er jeg bare 24 uker..
Jeg fikk beskjed at mellom uke 26-28 var det beste. Jeg har bestilt til over nyttår er da i uke 27. :) gleder meg.

Det kommer ann på hvordan babyen ligger, er uansett aldri noen garanti om man er ute etter bildene om de blir bra ;)
Men om man ønsker å få en diagnostikk samtidig på fosteret velvære og de beste bildene så er det ofte mellom uke 30-32 ;)

Jeg har hørt at de ikke anbelaer 3d nå mye senere enn 29, da bebisen ofte er så stor at det er vanskelig å få gode bilder og sett skikkelig....

Det kommer ann på hvordan babyen ligger, er uansett aldri noen garanti om man er ute etter bildene om de blir bra ;)
Men om man ønsker å få en diagnostikk samtidig på fosteret velvære og de beste bildene så er det ofte mellom uke 30-32 ;)

Er ikke ute etter bra bilder, men å få sett bebien best mulig. Og selvfølgelig få med noen bra bilder et et stort pluss...Og da synes jeg det er rart de fleste anbefaler mellom uke 23-28 hvis det ikke er tilfellet.....

Back
Topp