Er nok mye som skjer for de fleste etterhvertskal nok se om jeg klarer å henge med dere på toppen denne mnd. Selv om det vil bli litt utfordrerne pga høytider og alt som skjer nå fremover;P
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er nok mye som skjer for de fleste etterhvertskal nok se om jeg klarer å henge med dere på toppen denne mnd. Selv om det vil bli litt utfordrerne pga høytider og alt som skjer nå fremover;P
Hva skal du i byen?16 innlegg til så må jeg til byen
Hva slags kraner skal du klare; )Må jo gjøre det om man skal klare kranene før jul
Hvis jeg først kommer over 2000, skulle jeg helst tatt 2424. Veldig fine premier derMå jo gjøre det om man skal klare kranene før jul
Gøy ja de spøregn idag. Hoppas att de slutar nær me ska dit eller e det ikke kulDeilig at det er borte hos deg
Juletrefest blir koselig da!ha det gøy!
Ja, må ta det unna i startenMå jo gjøre det om man skal klare kranene før jul
Ja de tycker eg og du ska. Hvor mye har du nå??Hvis jeg først kommer over 2000, skulle jeg helst tatt 2424. Veldig fine premier der![]()
God tanke gang;PJeg prøver å skravle så mye som mulig nå i starten, blir lite etter hvert fra min side også. Mye som skjer![]()
Flere som er travelt opptatt da..Ja ikkke vanskelig å merke i grunn
Ja de må verkligen gjøres eller så bygger de seg bara UppEr skikkelig stiv også. Så prøver å bevege nakke og skuldre.
Ja, er kos det og så sitte å høre på musikk.
Nei, det er kjedelig men det må gjøres.![]()
Ja, må ha detGod tanke gang;P
Yes er nok detFlere som er travelt opptatt da..
Har akkurat kommet over 1700 nåJa de tycker eg og du ska. Hvor mye har du nå??
Ikke så rart på denne tiden av året daYes er nok det
Okei. Hva slags pakke da?Hente en pakke
Fylle bensin
Handle litt
Nei er i grunn ikke detIkke så rart på denne tiden av året da![]()
En fra ebayOkei. Hva slags pakke da?
Pleier stort sett være travel selv, men i år har jeg vært tidlig uteNei er i grunn ikke det
Så bra hoppas de varar sånnDet ble bedre etter hostesaft og slimoppløsende.
Er i bhg og fin form.![]()