Hehe. Får se hvor lenge det varerHaha, nei, du ligger noen hestehoder foran enda!vil tro du ligger på topp en god stund.
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe. Får se hvor lenge det varerHaha, nei, du ligger noen hestehoder foran enda!vil tro du ligger på topp en god stund.
![]()
HahaDrømte i natt at jeg endte med å føde tvillingjenter idag som gubben ville skulle hente camilla og Elizabeth. Kunne ikke forstå hvorfor ungen (e) kom allerede nå siden jeg ikke var så langt på vei og de var fullbårne
.
Det var lurtBlææ liker de ikke. Eg brukar legga 2 håndklær på puten
Håper også detHåper du fikk sovet ut litt i natt da![]()
Ja. Har sovet greit. Noe urolig. Enn du?Godmorgon Sovit gott.
Masse lykke tilGodmorgon . Ska till gyn . Hatar sånt
urolig natt ?Nja sånn passe![]()
Nei, tror det blir til at de tar vannet. Så nå skal jeg over på tun B igjen..
Haha ja vet jo aldriHahakanskje du er sanndrømt?
med tvillinger i magen!
God morgenJeg sovna veldig akutt i går, med telefonen i hånd!
God morgen dere! Håper dere har sovet godt?
Nå skal jeg kjøre vesla til skolen, så er jeg klar for litt skravlings.![]()
Nja mini kommer over i vår seng ila natten og han sover litt urolig. Og han ligger inntil meg hele natten slik jeg ikke får skiftet stilling eller ligger godturolig natt ?
Har du noen følelse?Haha ikke lett å være gravid. Skal på tidlig ul i morgen så får se om det er 1 el 2 som ligger inni der
![]()
God morgenGod morgen.
Vesla våkna av hosta 05.30 og hostet konstant til ca 06.30. Rolig start på dagen. Spiser frokost her hjemme.![]()
God morgenGodmorgon folkens. Sovit gott??Va har dere før planer idag?
Ja. Litt. Mamma har vært her siden søndagskveld, så hun har vært her en stund.Ok, sosial dag rett og slett? Her har jeg et hus som må tyddes, nok en gang. Utrolig at det aldri tar slutt.og så skal vi avsted i ettermiddag og kjøpe juletre. Skal pynte det i helgen, for vesla skal til faren neste uke.
![]()
God morgenGod morgen RonjaR, hvordan er hodet ditt i dag?
Ja kjenner til den. Man blir helt låst i sovestillingenNja mini kommer over i vår seng ila natten og han sover litt urolig. Og han ligger inntil meg hele natten slik jeg ikke får skiftet stilling eller ligger godt
Sov godtJeg trodde lille U bare ville ligge på armen og kose, så b egynte han å snorke høylytt.
Legger meg igjen, snakkes
Det er det jo god hjelp iAbsolutt. Han tar nattematinga heldigvis. Det går som regel fint. Så får jeg sovet littfår håpe fasen av dette er kort.
![]()
Det hørtes koselig utHåper også det. Nå er det straks avgårde til en fritidsgård med den åpne barnehagen
. Hvordan går det med hodet?