Oki får hoppas ting skjer nåNei, tror det blir til at de tar vannet. Så nå skal jeg over på tun B igjen..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oki får hoppas ting skjer nåNei, tror det blir til at de tar vannet. Så nå skal jeg over på tun B igjen..
Godmorgon Sovit gott.God morgen![]()
Skjer det ingenting?Få ut denne ungen!!! [emoji14]
Nei de førstår egNei. Trives jo i jobb, men føler meg ikke klar
Hahha. Jeg drømte det samme med tvillingjenter når jeg gikk med miDrømte i natt at jeg endte med å føde tvillingjenter idag som gubben ville skulle hente camilla og Elizabeth. Kunne ikke forstå hvorfor ungen (e) kom allerede nå siden jeg ikke var så langt på vei og de var fullbårne
.
Absolutt. Han tar nattematinga heldigvis. Det går som regel fint. Så får jeg sovet littMå jo være frustrerende for han også![]()
GratulererEr 8+3![]()
HahahaHaha problemet her er at han sover så godtmerker jo ikke om jeg sparker borti han. Isåfall må jeg sparke veldig hardt
noe jeg gjorde en gang "sagbruk" sa jeg haha
Nja sånn passeHåper du fikk ei god natt da![]()
Så kjekt med julebordGod morgen.
Etter en litt kort natt har jeg planer om å sove og slappe av mest mulig slik at jeg er opplagt til julebord i kveld![]()
Jeg sovna veldig akutt i går, med telefonen i hånd!
God morgen dere! Håper dere har sovet godt?
Nå skal jeg kjøre vesla til skolen, så er jeg klar for litt skravlings.![]()
Haha ikke lett å være gravidHahha. Jeg drømte det samme med tvillingjenter når jeg gikk med mi![]()
MornGod morgen.
Vesla våkna av hosta 05.30 og hostet konstant til ca 06.30. Rolig start på dagen. Spiser frokost her hjemme.![]()
Godmorgon . Ska till gyn . Hatar sånt
Forstår :/ er det en ok jobb du har da?Ja, desverre. Jeg er ikke klar for jobb. Sånn psykisk. Hjernen min er ikke klar. Ammetåke som bare juling ennå. Skjønner ikke hvordan dette skal gå
Sov godtJeg trodde lille U bare ville ligge på armen og kose, så b egynte han å snorke høylytt.
Legger meg igjen, snakkes
Ok, sosial dag rett og slett? Her har jeg et hus som må tyddes, nok en gang. Utrolig at det aldri tar slutt.Hoho, da sovna du plutselig jaHer skal jeg en tur til brodern senere.. og kjøre mamma til båten i kveld. Ellers ikke så mye. Enn du?
Håper du fikk sovet ut litt i natt daJa gjorde det:-/. Med en liten som kommer over i vår seng ila natten blir det dårlig søvn fra da. Og utrolig trøtt for tiden
Godmorgon folkens. Sovit gott??Va har dere før planer idag?
Her er planen å bli frisk i hode, vaske sofaputer, hente julepynten på loftet, sende julekort, julemarked på SFO og nattevakt i kveldHva er planene for dagen?