Du kan jo gjøre litt av alt?Har liksom
Lust å vara her inne med dere men så tenker ef ska eg pakka noen gaver kanske. Eller ta meg en dusj
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du kan jo gjøre litt av alt?Har liksom
Lust å vara her inne med dere men så tenker ef ska eg pakka noen gaver kanske. Eller ta meg en dusj
Ja, men det er lov ♡ har du henne annenhver uke?Ja, hadde jo en god start. Men merker godt de ukene vesla er hjemme, da blir det mye mindre tid til skravling gitt.![]()
Vi er dårlig på å ha det, men tilberede går greit.Hehe...samme her
Er så dårlig på fisk, så nå hadde jeg ikke noe valg![]()
Bra det daVet sånn caså tror det blir ganske lett!
Takk.Det er sant
God bedring!
Håper det tar seg opp!Klart detJeg føder ikke helt enda [emoji14] hviler meg mellom lette rier.
Oi, så heldigeJade reiser snart 1 mnd til syden, så da måtte vi få ha en juleavskjed
![]()
Ingen planer om å holde meg høyt oppe her ellerJa, det er klart det viktigste! Regner med jeg kommer til å få et skikkelig mageplask på ratingen når vi nærmer oss den siste uka i desember. Kommer til å være kjempetravelt. Men det er det jo for de fleste.
Det hadde vært fantastisk.Innbiller meg at det er torsdag i dag
Uff...det må vi rett og slett ikke tenke påDet gjør jeg.. Samtidig som jeg får litt vondt i magen. Er litt mange barn som opplever å være veldig syke. Å det skremmer meg veldig at det plutselig kan vær oss :/
Oioi, liker du nattevakter?Det er desember, ikke rart man er travel
Jeg har kjøpt julegaver og er nå på nattevakt![]()
Jeg og, hvis jeg først får ånda over meg. Skulle bare kommet litt oftere.Har det.
Jeg pleier egentlig å være veldig effektiv når jeg først setter igang
Ja, jeg vet. Satt å smilte.Åh, så herlig![]()
Jepp. Er så kjedelig når hun er hos faren, holder på å gå på veggen. Da er dere enda bedre å ha! ♡Ja, men det er lov ♡ har du henne annenhver uke?
Ja, etter da så MÅ man jo prioritere familien. Noe annet hadde vært forferdelig.Ingen planer om å holde meg høyt oppe her eller
Blir temmelig rolig fra 18.desember. Da nærmer det seg juleferie og familietid![]()
Det betyr jo at jeg må gjøre noe....med en fisk?!Har du prøvd å lage selv, er ikke så vanskelig..
Åh, det skjønner jeg ♡Jepp. Er så kjedelig når hun er hos faren, holder på å gå på veggen. Da er dere enda bedre å ha! ♡
Får se hva jeg rekker, men tror det kan gå med 2424Ja, etter da så MÅ man jo prioritere familien. Noe annet hadde vært forferdelig.
Har du et innleggsmål denne mnd?
Jo, for jeg spiser ikke sjokoladeVi kan ikke dele twistpakken