Lammeskinn

Lillerose

Forumet er livet
Februarlykke 2016
❤ Juliskattene 2018 ❤
Hva slags lammeskinn bør man ha, og hvor mange? Trenger man til bilstolen? Regner med man bør ha et til vognbagen - hvor stort? Langhåret eller korthåret? Andre steder man bør ha skinn? Vanskelig dette for en førstegangs ;)

Jeg brukte 1 korthåret for bebiser som jeg kjøpte på barnas hus, brukte det i vognen og litt i sengen eller andre steder hun lå når det ikke var så varmt. Men ikke i bilstol, der har vi vognpose:)

Jeg brukte 1 korthåret for bebiser som jeg kjøpte på barnas hus, brukte det i vognen og litt i sengen eller andre steder hun lå når det ikke var så varmt. Men ikke i bilstol, der har vi vognpose:)
Takk for svar :)
Jeg har arvet en korthåret, men den er ganske liten. Det er kanskje greit at den dekker litt på sidene i vognbagen også? Eller holder det at den akkurat dekker bunnen?

Vi har foreløpig ikke tenkt til å ha lammeskinn i det hele tatt.
Damen på Barnas hus sa at her på jæren hvor det var så mildt, måtte jeg IKKE bruke lammeskinn om jeg skulle bruke voksiposen i starten, for hun mente det ble aaaaaalt for varmt.

Siden soveværelset vårt alltid holder 20 grader og oppover (selvom vi lufter for livet) skulle man jo tro vi ikke trengte der heller.

Så her avventer vi hele greia :)

Vi har en korthåret kjøpt på jollyroom mener jeg å huske... Passe størrelse :)

De anbefaler vel korthåret. Så det har vi. Må kjøpe en ny da kommende storebror bruker denne i vogna i bhg.

Takk for svar :)
Jeg har arvet en korthåret, men den er ganske liten. Det er kanskje greit at den dekker litt på sidene i vognbagen også? Eller holder det at den akkurat dekker bunnen?
Trenger ikke dekke mer enn bunnen, de er jo ikke så store de bamsemumsene våres når de kommer:)

Korthåret skal vi ha ja. Tenker vi bare kjøper fra en babybutikk. :)

Vi har bare planer om ett lammeskinn-for bruk i vugga. I vogna blir vi å bruke voksipose og i bilstolen ser vi ikke behovet. Ikke ennå hvertfall.

Har ett i bilstolen og ett i vogna, regner med jeg skal kjøpe ett til å ha på gulvet og litt rundt forbi

Har kjøpt et som jeg skal ha i vogna når det er for mildt for voksiposen. Blir vel å flytte det med meg inn også hvis det blir kaldt :) korthåret med hull til seler :)

Vi har ikke lammeskinn, og skal heller ikke ha.

Korthåret til vognen, har bare sett en størrelse på barnashus jeg..:) og så dyne på baby. Skal ikke ha pose i vognen.
I bilstolen ser jeg ikke behovet. Blir enten pose eller dyne over baby i den :)

Har kjøpt ett til vogna :-)

Takk for gode svar folkens :) Ser ut som vi kam klare oss med det ene vi har inntil videre, så kan vi se ann behovet :)

Hva slags lammeskinn bør man ha, og hvor mange? Trenger man til bilstolen? Regner med man bør ha et til vognbagen - hvor stort? Langhåret eller korthåret? Andre steder man bør ha skinn? Vanskelig dette for en førstegangs ;)
Fikk nettopp mail fra Kid - 30% på alle lammeskinn på KID tors, fre, lør! :)

Ser jo nå at dere skulle se det an. Men da vet du det hvertfall :)

Last edited by a moderator:
Back
Topp