Jeg kan ikke hvileBle akutt trøtt jeg også. Er alene med tuppa så det blir ingen hvil.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg kan ikke hvileBle akutt trøtt jeg også. Er alene med tuppa så det blir ingen hvil.
Høres fornuftig utVurderer vafler til kveldsmat i dag jeg![]()
Det skjønner jegDet syns jeg også.
Ja, jeg kjøpte den.
Ungene ble elleville![]()
Hvilken hund da?Vi har vært og hentet oss ny hund!![]()
Gikk en liten tur. Det hjalpJa, det er det![]()
Hvorfor det, har du hørt eventyret om Rødhette og ulven?Eeh....det var jo spesielt?!![]()
Så snill du er med mammaen din.DDa har jeg ett stk trøtt gutt her. Så blir nok snart sengen på han. Venter bare på at moren min som er på vei for å hente kakemanndeigen jeg laget for henne
![]()
OY yes. For myeOff, det er mye
Så koselig de har detInnom mens jeg ligger på sofaen og samboer bader vesla. De synger julesanger.![]()
Hva spiste dere?Middag spist. Nå er det julekongen
Ei 5 måneder gammel husky jente. Herligste vesenet jeg har vært borti.Hvilken hund da?
Jordmoren på tun a virket ikke spesielt ivrig på å sette i gang, siden jeg ikke er over termin.Ah. Ikke regelmessige enda, snakk om å sette igang eller?
Tomatsuppe og hvitløksbaguwttHva spiste dere?![]()
Fine hunder detEi 5 måneder gammel husky jente. Herligste vesenet jeg har vært borti.![]()
Jentungen synes det er godt med egg og pasta i. Må lage igjen en dagHusker ikke når vi hadde det sist
Det høres jo lovende utHan bruker litt lenger tid enn vanlig, og sover ikke helt enda, men nesten.
Fikk du vasket det av før leggetid?Nei de blev skrik mellan gutten og henne
Så bra. Nystekte vafler nåAlltid plass til vafler og kakaoBle kyllingburger i dag
![]()
Vi har pastaskruer iJentungen synes det er godt med egg og pasta i. Må lage igjen en dag![]()
Travel shoppingdag hertravel dag...hva med dere?