Det er bedre enn grusom i det minsteDen er sånn helt grei
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er bedre enn grusom i det minsteDen er sånn helt grei
Har du fått bebis nå??? :-DGod morgen damer.
Her er det ikke lenge til hs kommer på hjemmebesøk nå.
Spennende.
Hva er deres planer i dag da?
Ja samma herMulig jeg klarer flere innlegg enn jeg trodde på forhånd![]()
![]()
Ja vet er førælskad liksom, de er noet av de bæsta å vara gravidÅåh...det er så herlig!!![]()
Ja, da går det fort unna. Tror den holder en stund til her. Får lade i ettermiddagJa de må eg selv og. Bruker tlf som radio og så batteriet dør fort
Guri, så snill han er!!Hei igjen damerI dag har vi fått julegaven fra svigerfar. Vi ønsket oss penger fra alle i nær familie slik at vi kunne få kjøpt oss større varmtvannstank. Men i dag kom ny 200l varmtvannstank fra svigerfar med installasjon. Snakk om snill svigerfar.
Så dette lyste opp dagen min. Nå kan vi dusje uten å måtte planlegge og skynte oss i dusjen.
Har noe lyst opp dagen deres?
Trodde 1212 skulle bli vanskelig nok, men hadde 1424 på forrige oppdateringJa samma her![]()
eg sko haft noen sånn reserv strøm grei till mobileJa, da går det fort unna. Tror den holder en stund til her. Får lade i ettermiddag![]()
Bare å nyteYes jeg slo deg; )
Du får ønske deg til juleg sko haft noen sånn reserv strøm grei till mobile. Hade Passat veldigt fin
Vi har ganske liten varmtvannstank hos pappa når jeg tenker meg omTakkGleder meg til å dusje
![]()
Å, så deiligGodt med litt plass når man har en liten en
![]()
Håper den gjorde deg godtÅ der var pausen min over![]()
Jo men de vill du klara før julTrodde 1212 skulle bli vanskelig nok, men hadde 1424 på forrige oppdatering
Mulig jeg prøver på 2424. Vi får se hvordan tempo det blir fremover![]()
God bedring til hodetInnom fra sofaen.
Ta noen smertestillende. For har litt hodepine og bare slappe av til jeg skal hente vesla. Må sette på en klesvask da.![]()
Det er fortsatt muligJo men de vill du klara før julvisst du har 1424
Ja finns sånt.Du får ønske deg til jul![]()
Har du en mann som baker?!Får se om jeg får overtalt mannen til å bake i kveld da![]()
![]()
HahaSliter litt med det ja. Mulig vi må ta litt pause igjen da![]()
![]()
Oj ja god tid på degDet er fortsatt mulig![]()